Λόγω ετήσιας απογραφής, ενδέχεται να υπάρξει μικρή καθυστέρηση στην αποστολή των παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Σας υπενθυμίζουμε! Το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα των πολυκαταστημάτων attica είναι το atticadps.gr και ουδεμία σχέση έχουμε με οποιοδήποτε άλλο e-shop ή ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τον όρο attica, μόνο του ή σε συνδυασμό με άλλες λέξεις.

17 Νοεμβρίου 2022

ΤΟ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ MENSWEAR ΤΜΗΜΑ ΣΤΟΝ 1Ο ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ ATTICA CITY LINK

Το Ανανεωμένο Menswear Τμήμα στον 1ο Όροφο του attica City Link

Ανακαλύψτε το ανανεωμένο menswear τμήμα στον πρώτο όροφο του attica City Link για μια απόλυτη εμπειρία shopping.

To attica παρουσιάζει την ανακαίνιση του χώρου ανδρικής μόδας στον πρώτο όροφο του πολυκαταστήματός του στο City Link, στην καρδιά της Αθήνας, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι αποτελεί έναν κορυφαίο shopping προορισμό.

Απώτερος σκοπός του νέου σχεδιασμού ήταν να διαμορφωθεί ένας open space χώρος, ευέλικτης εμπορικής προβολής των brands, που να προκαλεί άνετη, ζεστή και λαμπερή premium αίσθηση στον επισκέπτη.

Ο ανανεωμένος χώρος των 800 τ.μ έχει πλέον ανοικτά παράθυρα με θέα τα νεοκλασικά κτίρια της Πανεπιστημίου και της Βουκουρεστίου και lounge areas με αναπαυτικούς καναπέδες, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές ένα προσεγμένο περιβάλλον που αναβαθμίζει την εμπειρία shopping και υποδέχεται τους επισκέπτες σε ένα φιλόξενο χώρο.

Ανοιχτό και σκούρο καφέ είναι τα γήινα χρώματα που πρωταγωνιστούν στο ανακαινισμένο menswear τμήμα δένοντας τον χώρο με τη βοήθεια του φωτεινού και καθαρού φωτισμού, που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις διακριτικές χρυσές λεπτομέρειες της διακόσμησης. Άλλωστε, πρωταρχικός στόχος του σχεδιασμού του ανανεωμένου τμήματος ήταν η αξιοποίηση και η επιβολή του φυσικού φωτός στον χώρο μέσα από τα ανοίγματα του κτιρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανακαίνιση του τμήματος ανδρικής μόδας χρησιμοποιήθηκαν φυσικά υλικά σε ουδέτερες γήινες αποχρώσεις, όπως travertine μάρμαρο, δρύινο ξύλο, διάφορες υφές από ιδιαίτερα επιμελημένες φυσικές τσιμεντοκονίες, μεμονωμένα στοιχεία λάμψης και εναλλαγή μοτίβων του δαπέδου, σε μια προσπάθεια σύνδεσης του νεοκλασικού παρελθόντος του κτιρίου με τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις.

To ανανεωμένο ανδρικό τμήμα φιλοξενεί αγαπημένα contemporary brands, μεταξύ των οποίων: Burberry, Stone Island, Kiton, Philipp Plein, Kenzo, Dsquared2, James Perse, Common Projects, Corneliani, Canali, Santoni, Canada Goose, Moose Knuckles, Bogner, C.P. Company, Paul Smith, Versace, The Kooples, Zadig & Voltaire, Sandro, Dondup, Karl Lagerfeld, Michael Kors, American Vintage, RRD.

 

Λίγα λόγια για τα νέα brands στο ανανεωμένο ανδρικό τμήμα του attica City Link:

Burberry

Ο πολυτελής βρετανικός οίκος μόδας ιδρύθηκε το 1856 από τον Thomas Burberry με έδρα το Λονδίνο. Το σήμα κατατεθέν του brand, που θεωρείται ένα από τα πιο κορυφαία και αναγνωρισμένα παγκοσμίως λόγω της έμφασης που δίνει στα ποιοτικά σχέδια και υφάσματα, είναι το καρό μοτίβο και η καμπαρντίνα. Τα ρούχα Burberry που είναι φτιαγμένα από υλικά υψηλής ποιότητας, προσφέρουν όχι μόνο άνεση αλλά και στυλ όλες τις ώρες της ημέρας.

 

Stone Island

Έρευνα, πειραματισμός και χρηστικότητα είναι τα στοιχεία που ανέκαθεν καθόριζαν την Stone Island. Το brand, που ιδρύθηκε το 1982, ξεχωρίζει για τη λεπτομερή έρευνα σε ίνες και υφάσματα, καθώς και για τον καινοτόμο σχεδιασμό των ρούχων του. Κάθε κομμάτι της Stone Island γεννιέται από τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ του πειραματισμού, της χρηστικότητας και της μελέτης των υφασμάτων και των χρωμάτων. Για την Stone Island, άλλωστε, ο σκοπός του ρουχισμού δεν είναι ποτέ μόνο καθαρά αισθητικός.

Kiton

Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της Kiton βρίσκονται η ποιότητα των υφασμάτων, η βιωσιμότητα και η καινοτομία, καθώς είναι μια εταιρεία που αγαπάει τους πειραματισμούς με κλασικούς και νέους συνδυασμούς. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι το να φοράει κάποιος ένα κοστούμι Kiton, είναι μια αξέχαστη εμπειρία. Η ιστορία του brand βασίζεται μέχρι σήμερα στα κομψά αποκλειστικά υφαντά και μοτίβα και στην προσεκτική επιλογή νημάτων και υφασμάτων από την Ιταλία, εντοπίζοντας τις καταλληλότερες διαδικασίες παραγωγής για να διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά τους.

James Perse

Αν και μη αναμενόμενο, ο αθλητισμός οδήγησε τον James Perse στην πρώτη του επαφή με τη μόδα. Ο ίδιος ήταν παθιασμένος με τα καπέλα baseball και καθώς δεν έβρισκε στην αγορά σχέδια που τον ικανοποιούσαν, αποφάσισε να τα δημιουργήσει εκείνος. Ο James Perse κυκλοφόρησε το 1994 μια σειρά t-shirts που γρήγορα κέρδισε πιστούς θαυμαστές που αναζητούσαν έναν απρόσκοπτο συνδυασμό πολυτέλειας και casual στυλ, ενώ το 1998 λάνσαρε την πρώτη ολοκληρωμένη ανδρική συλλογή που μέχρι και σήμερα ξεχωρίζει για τα μίνιμαλ και διαχρονικά κομμάτια.


Moose Knuckles

Έχοντας οικογενειακή παράδοση από το 1921 στα είδη ρουχισμού που προστατεύουν από το κρύο, το brand Moose Knuckles ιδρύθηκε το 2009 με στόχο να δημιουργήσει τα πιο ανθεκτικά και πολυτελή αθλητικά ρούχα στον κόσμο, με σύμμαχο την καναδική προσέγγιση στη μόδα. Το brand ακολουθεί μια ηθική προσέγγιση στη μόδα, δίνοντας μεγάλη σημασία στην προσεκτική επιλογή των πρώτων υλών και στη διαδικασία κατασκευής των ρούχων.

C.P. Company

Το 1971 ο Massimo Osti, ο επαναστάτης σχεδιαστής διεθνώς αναγνωρισμένος ως ο «νονός των αθλητικών ρούχων», ίδρυσε το brand Chester Perry, το οποίο το 1978 μετονομάστηκε σε C.P. Company. Ενώ η βαφή ενδυμάτων υπήρχε, ο Massimo Osti και οι συνεργάτες του πρωτοστάτησαν σε αυτή την τεχνική με ρούχα κατασκευασμένα από πολλούς διαφορετικούς τύπους υφασμάτων και ινών.

Τhe Kooples

Πρωτοπορώντας στην προσιτή πολυτέλεια, το brand The Kooples έχει επηρεάσει το ανδρικό στυλ από τη δεκαετία του 2000, ξεπερνώντας τα εμπόδια της συμβατικής μόδας και επενδύοντας σε fashionable μοτίβα και σχέδια. Το brand αντιτίθεται στα τυποποιημένα fashion standards, προβάλλοντας την ομορφιά και το στυλ με έναν fun και δημιουργικό τρόπο που χαρίζει μοναδικά signature looks.

Sandro

Με έμπνευση από τις ζωντανές αποχρώσεις της παιδικής της ηλικίας στο Μαρόκο, η σχεδιάστρια Evelyne Chétrite ίδρυσε την Sandro το 1984, στο κέντρο της περιοχής Marais του Παρισιού μαζί με τον σύζυγό της Didier. Γνωστό για τις καθαρές γραμμές του αλλά και την εκλεπτυσμένη, σύγχρονη αισθητική του, το brand Sandro μετατρέπει το πολυτελές σε προσιτό, συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο και απευθύνεται σε δραστήριους άντρες με υψηλή αυτοπεποίθηση. Διατηρώντας ανέπαφες μέσα στο χρόνο τις οικογενειακές ρίζες, η Evelyne Chetrite, ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της Sandro καθώς και ο γιος της, Ilan κάθε σεζόν, παραμένουν πιστοί στις βασικές αξίες του brand: να προσφέρουν δηλαδή κομμάτια που αναδεικνύουν την παριζιάνικη κομψότητα, ισορροπώντας τέλεια μεταξύ του διαχρονικού στυλ και των εκκεντρικών σχεδίων.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

alist-chalaris-dec22

02 Δεκεμβρίου 2022

SHARE UNIQUE MOMENTS | Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται με τον Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη

Περισσότερα

1 / 4
alist-navygreen-nov22

07 Νοεμβρίου 2022

Fall - Winter Collection 2022-2023 by Navy & Green

Περισσότερα

2 / 4
alist-napapjirifiorucci-nov22

03 Νοεμβρίου 2022

Napapijri X Fiorucci: Από τη Φύση σε ένα ‘90s Disco Club!

Περισσότερα

3 / 4
alist-dimgiftideas-oct22

19 Οκτωβρίου 2022

Dimitris & Dimitra Name Day: 8 Προτάσεις για Δώρο

Περισσότερα

4 / 4