PENHALIGON’S -15% | ACQUA DI PARMA -15% | PARFUMS DE MARLY -15% | INITIO -15% | Εφαρμόστε το κουπόνι ATTICAOFFERS στο checkout.
Χαρίστε στους αγαπημένους σας, ένα δώρο που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Επιλέξτε online την attica e-gift card.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας των πολυκαταστημάτων attica;
Βρείτε όλες τις πληροφορίες για τις διευθύνσεις και το ωράριο λειτουργίας εδώ.
Ποιές είναι οι υπηρεσίες των πολυκαταστημάτων attica;
Τα πολυκαταστήματα attica σας προσφέρουν πληθώρα υπηρεσιών, για να απολαμβάνετε τις αγορές σας με άνεση και ασφάλεια. Δείτε αναλυτικά όλες τις υπηρεσίες.
Πως μπορώ να κάνω αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης απο απόσταση;
Kάντε τις αγορές σας από τα πολυκαταστήματα attica, όπου κι αν βρίσκεστε, με τηλεφωνική παραγγελία και παραλαβή στο χώρο σας μέσω της υπηρεσίας Call to Shop. Ανακαλύψτε στην ιστοσελίδα μας αμέτρητες προτάσεις ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ από αγαπημένα επώνυμα brands, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε και τηλεφωνήστε στο 211 99 00000 ή στείλτε μας e-mail στο info@atticadps.gr.

Για τη διευκόλυνσή σας, μην ξεχάσετε να αναγράψετε στο e-mail τα προϊόντα της επιλογής σας, καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, για να σας καλέσουμε προκειμένου να εξυπηρετηθείτε.

Η υπηρεσία Call to Shop δεν ισχύει για τα καλλυντικά & αξεσουάρ που διατίθενται στο attica e-shop.
Μπορώ να κάνω online παραγγελία από το atticadps.gr;
Φυσικά! Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από την άνεση του σπιτιού σας, χάρη στο www.atticadps.gr, το e-shop των πολυκαταστημάτων attica, που δημιουργήθηκε για να δώσει νέα διάσταση στο online shopping καλλυντικών & αξεσουάρ μόδας!

Οι αγορές σας γίνονται μια υπόθεση μερικών κλικ από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone σας, κάθε στιγμή, σε κάθε σημείο της χώρας!
Πως μπορώ να επιστρέψω και να αλλάξω ενα προϊόν;
Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να κάνετε αλλαγές όλες τις ώρες λειτουργίας των πολυκαταστημάτων attica, ενώ η νέα σας επιλογή μπορεί να είναι από οποιοδήποτε από τα πολυκαταστήματά μας και από οποιοδήποτε από τα brand names που φιλοξενούνται σε αυτά.

Επιστροφές και αλλαγές γίνονται εντός 40 ημερών με την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής του προϊόντος.

Οι επιστροφές γίνονται στο καταβληθέν ποσό αγοράς.

Είδη που έχουν αποσυσκευασθεί ή φθαρεί, καθώς και είδη που αφορούν την ατομική υγιεινή (π.χ. τρυπητά σκουλαρίκια), δε γίνεται να επιστραφούν.

Για αλλαγές προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το attica e-shop, βρείτε όλες τις πληροφορίες εδώ.
Πως μπορώ να αγοράσω την attica Gift Card;
Η attica Gift Card  είναι διαθέσιμη σε όλα τα πολυκαταστήματα. "Γεμίστε" την με το ποσό που επιθυμείτε και χαρίστε την στα αγαπημένα σας πρόσωπα, ώστε εκείνα να επιλέξουν το δώρο που θα τους κάνετε ανάμεσα σε αμέτρητες επιλογές σε προϊόντα επώνυμων οίκων μόδας.
Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Personal Shopping;
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ attica.

Σας περιμένουμε, κατόπιν ραντεβού, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, για προνομιακό και ξεκούραστο shopping.

Η πρόσβαση στα αμέτρητα brands γυναικείας, ανδρικής, παιδικής ένδυσης και υπόδησης, καλλυντικών και αξεσουάρ γίνεται πιο εύκολη και γρήγορη από ποτέ, με τη συμβολή και συμβουλή του προσωπικού σας personal shopper. Χωρίς κάποια χρέωση και χωρίς υποχρέωση αγοράς, η ολοκληρωμένη πρόταση της υπηρεσίας attica personal shopping περιλαμβάνει:
  • Τη δυνατότητα έρευνας των επιλογών σας, πριν το ραντεβού, σύμφωνα με τη δική σας καθοδήγηση.
  • Τη δυνατότητα ξενάγησης και επιλογής προϊόντων από ολόκληρο το attica κατά τη διάρκεια του ραντεβού.
  • Τη συλλογή όλων των προϊόντων σε προσωπικής χρήσης VIP Room.
  • Την αποστολή των αγορών σας στο σπίτι.

ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ Ή ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΤΕ:

attica City Link,
Πανεπιστημίου 9, Σύνταγμα, Τ: 30 211 1802825

attica, Golden Hall,
Λ. Κηφισίας 37Α, Μαρούσι, Τ: 30 211 181 4330

Η υπηρεσία ισχύει μόνο στα: attica City Link & attica Golden Hall
Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Tax-Free;
Η υπηρεσία tax-free ισχύει σε όλα τα πολυκαταστήματα attica για τους πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης και για αγορές άνω των €50. Εφόσον πληροίτε τα παραπάνω κριτήρια, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα tax-free στα ταμεία:

attica City Link, ταμείο πολλαπλών αγορών στον 5ο όροφο
attica Golden Hall, ταμείο πολλαπλών αγορών στο ισόγειο
attica The Mall Athens, κεντρικό ταμείο
attica Τσιμισκή, ταμείο στο επίπεδο -1
attica Mediterranean Cosmos, κεντρικό ταμείο πολυκαταστήματος
Tι είναι η attica Reward World Mastercard;

Η attica REWARD WORLD MASTERCARD είναι μια πιστωτική κάρτα που έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την τράπεζα Eurobank και σας προσφέρει μοναδικά προνόμια.

Τα ευρώ που έχετε συγκεντρώσει από όλες τις συναλλαγές σας, μπορείτε να τα εξαργυρώσετε σε επόμενες αγορές σας, σε οποιοδήποτε από τα πολυκαταστήματα attica και στο www.atticadps.gr

Mάθετε, πώς θα την αποκτήσετε, καθώς και όλα τα οφέλη που σας παρέχει εδώ.

Υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης;
Τα διαθέσιμα parking είναι:

ΑΘΗΝΑ
  • attica City Link: Δωρεάν στάθμευση στο parking της οδού Ομήρου 12 για 3 ώρες με αγορές αξίας €250 και άνω.
  • attica Golden Hall: Σταθμεύστε στο parking του Golden Hall με χρέωση €2,5 για διάρκεια μικρότερη της 1 ώρας, €3,5 για διάρκεια από 1 έως 2 ώρες και €4 για παραμονή από 2 ώρες και πάνω.
  • attica The Mall Athens: Σταθμεύστε στο parking του The Mall Athens με χρέωση €1,5 ανά ώρα ή €4,5 ημερησίως.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • attica Tsimiski: Σταθμεύστε δωρεάν στο parking ΠΛΑΤΕΙΑ της οδού Βασ. Ηρακλείου 38 για 2 ώρες με αγορές αξίας €100 και άνω.
  • attica Mediterranean Cosmos: Σταθμεύστε στο parking του Mediterranean Cosmos με χρέωση €1,5 ημερησίως.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο eshop του atticadps.gr;
  • Επιλέγετε το πεδίο Είσοδος / Εγγραφή που βρίσκεται πάνω δεξιά στο atticadps.gr.
  • Επιλέγετε το πεδίο ΕΓΓΡΑΦΗ που βρίσκεται κάτω από την ενότητα "Θέλω να γίνω Μέλος".
  • Συμπληρώνετε τα Στοιχεία Εισόδου σας & τα Προσωπικά σας Στοιχεία.
  • Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο πεδίο ΕΓΓΡΑΦΗ.
Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
  • Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
  • Ο κωδικός πρόσβασης, τον οποίο επιλέγετε εσείς, θα πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον επτά (7) χαρακτήρες, αριθμούς ή γράμματα.
Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;
Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ, πατώντας το Ξέχασα τον κωδικό μου.

Αν λάβετε email Υπενθύμισης του Προσωπικού σας Κωδικού χωρίς να το έχετε ζητήσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;
Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας.
Απλά κάνετε είσοδο στο atticadps.gr με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας και μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.
Η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού είναι απαραίτητη για την καταχώρηση παραγγελίας;
Όχι, για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, είτε να συνεχίσετε ως "Επισκέπτης".

  • Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας για να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.
  • Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως "Επισκέπτης", τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του eshop του atticadps.gr.
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα, ώστε να τα βρίσκετε εύκολα & γρήγορα. Απλά προσθέστε τα στην Wishlist!
Για να προσθέσετε ένα προϊόν στη Wishlist κάντε κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο .
Πώς μπορώ να βρω ένα προϊόν;
(α) Μέσω πλοήγησης από το κεντρικό MENU του eshop του atticadps.gr
Επιλέγετε την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σας ενδιαφέρει. Στη συνέχεια, μπορείτε να πλοηγηθείτε στις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσετε σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, κάνετε κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει, ώστε να δείτε περισσότερες πληροφορίες. Μπορείτε, επίσης, να βρείτε τα προϊόντα που θέλετε βάσει brand, επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία BRANDS από το MENU. Τέλος, μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα που είναι σε προσφορά μέσα από την κεντρική κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ & ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ.

(β) Μέσω αναζήτησης
Εισάγετε έναν όρο αναζήτησης στο πεδίο αναζήτησης που βρίσκεται στο επάνω μέρος της σελίδας. Έχετε τη δυνατότητα να ψάξετε οποιονδήποτε όρο, όπως brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος, κατηγορία προϊόντος κ.λπ.. Εμείς θα φροντίσουμε ώστε τα αποτελέσματα να ταιριάζουν στο όρο που έχετε αναζητήσει.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν κατά την αναζήτησή σας δεν έχετε βρει το προϊόν που ψάχνετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.
Είδα ένα προϊόν στα φυσικά καταστήματα attica, αλλά δεν το βρίσκω στο eshop του atticadps.gr. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Στα φυσικά καταστήματα attica μπορείτε να βρείτε όλα τα προϊόντα ομορφιάς και φροντίδας που βλέπετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα, εκτός των προϊόντων με σήμανση Web Exclusive, καθώς τα Web Exclusive προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά και μόνο μέσω του eshop.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, αν ένα προϊόν ομορφιάς ή φροντίδας που βλέπετε στο eshop δεν υπάρχει στα φυσικά καταστήματα attica, ή το αντίστροφο, αυτό οφείλεται στην περιορισμένη διαθεσιμότητα του εν λόγω προϊόντος.

Στην περίπτωση των προϊόντων μόδας, στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να βρείτε διαθέσιμα επιλεγμένα προϊόντα από αγαπημένα brands.
Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου στο eshop του atticadps.gr;
  • Βρείτε το προϊόν ή τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για να τα προσθέσετε στο καλάθι σας επιλέξτε το πεδίο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.
  • Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μπορείτε να μεταβείτε σε αυτό μέσω του πεδίου Το καλάθι μου που βρίσκεται πάνω δεξιά στο eshop του atticadps.gr.
  • Έχετε τη δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (α) χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό ή (β) συνεχίζοντας ως "Επισκέπτης".
  • Συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα πεδία και επιλέγετε το πεδίο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ώστε να προχωρήσετε στο Checkout .
  • Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής, Χρεωστικής ή Προπληρωμένης Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Τράπεζας Eurobank για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.
  • Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
  • Σε περίπτωση που επιλέξετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως "Επισκέπτης", βεβαιωθείτε ότι το email που έχετε συμπληρώσει είναι το σωστό ώστε να λάβετε την σχετική ενημέρωση για την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
  • Στο checkout, τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;
A) Αποστολή στο χώρο σας: οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται μέσω courier.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία, στην ενότητα "ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ". Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, σας αποστέλλεται αυτόματα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της.
Δεν είναι δυνατή η αποστολή των παραγγελιών εκτός Ελλάδος.

B) Παραλαβή απο Κατάστημα - Υπηρεσία Click & Collect: δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματα attica με δωρεάν έξοδα αποστολής.

Γ) Αποστολή σε θυρίδα Box Now : επιλέξτε Box Now κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας καθώς και την Box Now θυρίδα από τον χάρτη με τα σημεία εξυπηρέτησης. Για την παραλαβή της παραγγελίας σας από το αυτόματο μηχάνημα παραλαβής (locker), χρησιμοποιείτε τον 6ψήφιο κωδικό PIN που θα λάβετε με μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο. Η παραλαβή από τα αυτόματα μηχανήματα πραγματοποιείται 24/7 και το δέμα σας θα παραμείνει στη θυρίδα για 48 ώρες από την τοποθέτησή του.
Μπορώ να παραγγείλω και να γίνει παράδοση στο εξωτερικό;
Αυτή τη στιγμή οι παραδόσεις μας γίνονται μόνο εντός Ελλάδος.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από τα φυσικά καταστήματα attica ή από την αποθήκη σας;

Ναι, με τη νέα υπηρεσία Click & Collect: δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από τα φυσικά καταστήματα attica με δωρεάν έξοδα αποστολής.

Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να κάνει τις online αγορές του και αν επιλέξει την παραλαβή της στα πολυκαταστήματα attica (attica Citylink, Golden Hall, Τσιμισκή 48-50, Mediterranean Cosmos).
Τα βήματα είναι τα παρακάτω:

  • Ο χρήστης μπαίνει στο site, επιλέγει τα διαθέσιμα online προϊόντα που επιθυμεί και προχωράει στο checkout
  • Στα στοιχεία αποστολής, στο tab click&collect, ο χρήστης επιλέγει το κατάστημα που θέλει να γίνει η παράδοση
  • Η πληρωμή της click&collect παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και δεν υπάρχει χρέωση σε έξοδα αποστολής
  • Ο χρήστης με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, λαμβάνει e-mail επιβεβαίωσης
  • Όταν η παραγγελία φτάσει στο κατάστημα, ο χρήστης λαμβάνει e-mail ενημέρωσης για την παραλαβή της
  • Η παραγγελία παραμένει στο κατάστημα για 10 ημερολογιακές ημέρες από την άφιξη της παραγγελίας στο κατάστημα παραλαβής
  • Για την παραλαβή της παραγγελίας, χρειάζεται να έχει διαθέσιμο τον αριθμό της παραγγελίας ή το e-mail επιβεβαίωσης
  • Αν παρέλθει το διάστημα των 10 ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται και ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων της αξία της, στον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής).
Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;
Δείτε αναλυτικά τις χρεώσεις μεταφορικών εδώ>
Τι επιλογές πληρωμής έχω;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας από το eshop του atticadps.gr με τους ακόλουθους τρόπους:
(α) Πληρωμή με Αντικαταβολή
(β) Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική ή Προπληρωμένη Κάρτα (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover)

Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ.
Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας σε έως 12 άτοκες δόσεις μέσω πληρωμής με Visa & Mastercard πιστωτικής κάρτας.

✔ Έως 2 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 40€ έως και 79,99€
✔ Έως 3 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 80€ έως και 119,99€
✔ Έως 4 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 120€ έως και 159,99€
✔ Έως 5 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 160€ έως και 199,99€
✔ Έως 6 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 200€ έως και 239,99€
✔ Έως 7 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 240€ έως και 279,99€
✔ Έως 8 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 280€ έως και 319,99€
✔ Έως 9 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 320€ έως και 359,99€
✔ Έως 10 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 360€ έως και 399,99€
✔ Έως 11 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 400€ έως και 439,99€
✔ Έως 12 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας 440€ και άνω
Έχω στη διάθεσή μου ένα εκπτωτικό κουπόνι. Πώς το εξαργυρώνω;
Μπορείτε να εξαργυρώσετε το εκπτωτικό κουπόνι που έχετε στη διάθεσή σας εισάγοντας τον κωδικό του στο πεδίο ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ, το οποίο θα βρείτε (α) στο καλάθι σας & (β) στη σελίδα καταχώρησης της παραγγελίας, ακριβώς κάτω από τη λίστα των προϊόντων.

  • Αν ο κωδικός κουπονιού είναι έγκυρος και η παραγγελία σας πληροί της προϋποθέσεις εξαργύρωσης, τότε θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα επιβεβαίωσης κάτω από το πεδίο του κουπονιού & η έκπτωση θα φανεί αυτόματα στην παραγγελία σας.
  • Αν ο κωδικός δεν είναι έγκυρος, τότε θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα & δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή στην αξία της παραγγελίας σας.
Πόσα δωρεάν δείγματα δικαιούμαι για κάθε αγορά;
Ο αριθμός των δειγμάτων που δικαιούστε για κάθε αγορά εξαρτάται από τη συνολική αξία της παραγγελίας σας.

Πιο αναλυτικά:
  • 1 δωρεάν δείγμα για παραγγελίες αξίας έως 50,00€
  • 2 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 50,01€ έως 100,00€
  • 3 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 100,01€ έως 150,00€
  • 4 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας από 150,01€ έως 200,00€
  • 5 δωρεάν δείγματα για παραγγελίες αξίας 200,01€ και άνω
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε και να διαλέξετε τα δείγματα που επιθυμείτε να λάβετε κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας!
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα attica Reward World MasterCard της Eurobank ή άλλες κάρτες με προγράμματα loyalty και να επωφεληθώ από τα προνόμια που μου προσφέρουν;

Μπορείτε να συλλέξετε & να εξαργυρώσετε ευρώ/πόντους με attica Reward World Mastercard, Πειραιώς Yellows, €πιστροφή Eurobank και Go For More Εθνικής με τις αγορές σας στο atticadps.gr, με κάρτες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

Τα προγράμματα Bonus της Alpha Bank και το loyalty της Diners, δεν είναι ενεργά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα .

Διαβάστε περισσότερα εδώ>

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Μπορείτε εύκολα να δείτε σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή.
Απλά κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας και επιλέγετε την ενότητα Οι Παραγγελίες μου στην οποία μπορείτε να δείτε την ανάλυση & το status όλων των παραγγελιών που έχετε καταχωρήσει.
Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
  • Οι παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να επεξεργάζονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη, από όπου και αρχίζει να καταμετράται ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης.

Σε περιόδους προωθητικών ενεργειών ή εκπτώσεων ενδέχεται να υπάρξει μικρή καθυστέρηση στην παραγγελία σας, λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων.
Η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει. Τι να κάνω;
Σε περιόδους προωθητικών ενεργειών ή εκπτώσεων ενδέχεται να υπάρξει μικρή καθυστέρηση στην παραγγελία σας, λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων.

Σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας στον προβλεπόμενο χρόνο παραλαβής & δεν σας έχουμε ενημερώσει για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινωνήστε μαζί μας. Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.
Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι να κάνω;
  • Απλά στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στο email eshop@atticadps.gr με θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας" και αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
  • Εναλλακτικά, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ, επιλέγοντας ως θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας".
Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας σε διάστημα 1 ώρας από την καταχώρησή της. Μετά από αυτό το διάστημα ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τις κάρτες συλλογής πόντων κάποιας μάρκας με αγορές από το eshop του atticadps.gr;
Για την καταχώρηση των πόντων χρειάζεται να επικοινωνήσετε απευθείας με το corner της μάρκας που εκδώσατε την κάρτα σας. Για την επικοινωνία σας θα χρειαστεί να έχετε στην διάθεσή σας την απόδειξη αγοράς από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Όταν ένα προϊόν προορίζεται για δώρο, υπάρχει δυνατότητα αλλαγής;
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν διατίθεται κάρτα αλλαγής, ωστόσο οι αλλαγές πραγματοποιούνται με το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο δέμα που θα παραλάβετε.

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφών, όπως περιγράφεται εδώ.
Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να δείτε τους όρους & τη διαδικασία επιστροφών εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.
Μπορώ να καταχωρήσω παραγγελία μέσω τηλεφώνου;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 211 99 00000 Δευτέρα έως Παρασκευή, όλο το 24ωρο για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και τηλεφωνικά!
Το προϊόν που παρέλαβα δεν έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση με αυτό που έβλεπα στην οθόνη μου. Γιατί;
Οθόνη από οθόνη διαφέρει και η ανάλυση της κάθε συσκευής μπορεί να αλλοιώσει ελαφρώς την απόχρωση του προϊόντος. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα προϊόντα στο eshop του atticadps.gr έχουν δοθεί από τις εταιρείες με σκοπό να αποδώσουν όσο πιο πιστά γίνεται τις πραγματικές αποχρώσεις.
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που ανεβαίνουν στο eshop του atticadps.gr;
Στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ & ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ έχουμε συγκεντρώσει για εσάς όλες τις μάρκες και τα προϊόντα που συμμετέχουν αυτή τη στιγμή σε ενέργειες προσφορών.

Προς διευκόλυνσή σας, μπορείτε να εγγραφείτε στo newsletter μας για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις προσφορές μας! Στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του eshop, μπορείτε να βρείτε το προς συμπλήρωση πεδίο ώστε να πληκτρολογήσετε το email σας και στην συνέχεια να λαμβάνετε τα νέα μας!
Tip! Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.
Η παραγγελία μου προορίζεται για δώρο. Υπάρχει δυνατότητα για συσκευασία δώρου;
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας ή το σύνολο της παραγγελίας σας προορίζεται για δώρο, μπορείτε να επιλέξετε τις αντίστοιχες επιλογές κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, ώστε μαζί με τα προϊόντα να σας αποστείλουμε και τσάντα δώρου attica. Ισχύει χρέωση 0,60€ ανά συσκευασία δώρου.