Χαρίστε στους αγαπημένους σας, ένα δώρο που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Επιλέξτε online την attica e-gift card!

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 40 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη σας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:
1. Αποστείλετε το πακέτο με την ACS Courier, αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. Διεύθυνση αποστολής: attica e-shop, 19o χλμ. Λεωφόρου Αθηνών – Μαρκοπούλου, Παιανία Αττικής, Τ.Κ. 190 02

2. Επισκεφτείτε ένα από τα παρακάτω καταστήματα attica και πραγματοποιήστε δωρεάν επιστροφή:
- attica Citylink Πανεπιστημίου 9, Τ.Κ. 10564, Αθήνα
- attica Golden Hall Λ. Κηφισίας 37Α, Τ.Κ. 151 23, Μαρούσι
- attica Τσιμισκή 48-50, Τ.Κ. 546 23, Θεσσαλονίκη
- attica Mediterranean Cosmos 11ο χλμ. Ε.Ο. Θες/κης-Μουδανιων, Τ.Κ. 57001, Πυλαία

• Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
• Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων μόδας στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι ασφαλείας ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής.
• Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε αποσμητικά, βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.
• Δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε προϊόντα ομορφιάς τα οποία έχουν αποσυσκευαστεί, χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά.

Επιστρέφοντας ένα προϊόν έχετε δύο επιλογές:

1. Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
• Έξοδα επιστροφής: 3€

Προκειμένου να αποφύγετε τις παραπάνω χρεώσεις, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων των online αγορών σας (συμπεριλαμβανομένου τις click & collect αγορές), στα αντίστοιχα ταμεία των πολυκαταστημάτων attica.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αντικατάσταση προϊόντος, ισχύει ότι ισχύει για τις αγορές online:

Κόστος αντικαταβολής του νέου δέματος: 2,25€
Έξοδα αποστολής του νέου δέματος:
• 2,50€ αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων ομορφιάς είναι κάτω των 60€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 60€ ή μεγαλύτερη.
• 2,50€ έως 14,70€ αναλόγως του όγκου της παραγγελίας αν η διαφορά ανάμεσα στις αξίες των επιστραμμένων και των νέων προϊόντων μόδας είναι κάτω των 200€ / δωρεάν αν η διαφορά είναι ίση με 200€ ή μεγαλύτερη.

2. Επιστροφή Χρημάτων
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με έξοδα επιστροφής 3€, τα οποία δεν θα τα δώσετε στον κούριερ την ώρα της παράδοσης αλλά θα αφαιρεθούν αυτόματα από το ποσό χρημάτων που θα λάβετε πίσω, από την αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επιστρέψατε. 

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής:
• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή.

Σημαντικές επισημάνσεις: Σε περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει πολλαπλούς τρόπους εξόφλησης (attica Gift Card, attica e-Gift Card, Check Δώρου, Δικαίωμα αγοράς/Πιστωτικό σημείωμα, εξαργύρωση μιλίων-πόντων Aegean Miles+Bonus) η επιστροφή της χρηματικής αξίας θα πραγματοποιηθεί με έκδοση δικαιώματος αγοράς/πιστωτικό και θα αποσταλεί αυτόματα στο e-mail που έχει δηλωθεί κατά τη διαδικασία τοποθέτησης της online παραγγελίας. Το δικαίωμα αγοράς/πιστωτικό μπορεί να εξαργυρωθεί σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα attica και στο www.atticadps.gr

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

Προϊόντα που αγοράστηκαν μαζί λόγω προσφοράς δεν επιστρέφονται μεμονωμένα.
Σε περίπτωση επιστροφής (κατ’εξαίρεση λόγω ελλαττωματικού ή άλλων αποδεκτών λόγων) η τιμή του επιστραφέντος εμπορεύματος που ανήκει σε προσφορά, θα προσδιοριστεί αναλογικά με βάση τη συνολική αξία προσφοράς.

Προϊόντα που αγοράστηκαν μαζί (set) δεν επιστρέφονται μεμονωμένα.
Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να επιστρέφονται όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνει το set.

Σε περίπτωση που ο χρήστης εξαργυρώσει loyalty πόντους επιβράβευσης του προγράμματος yellow, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί κατ’ αναλογία χρημάτων και πόντων όπως ορίζει η πολιτική της τράπεζας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Σε περίπτωση που ο χρήστης εξαργυρώσει ευρώ €πιστροφή ή ευρώ επιβράβευσης Attica Reward αντίστοιχα της τράπεζας Eurobank, η επιστροφή της αγοράς θα πραγματοποιηθεί όπως ορίζει η πολιτική της τράπεζας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Σε περίπτωση που ο χρήστης εξαργυρώσει πόντους Go For More της Εθνικής τράπεζας, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί όπως ορίζει η πολιτική της τράπεζας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα πιστότητας.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

Σε περίπτωση δικού μας λάθους, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και τα έξοδα αποστολής.
Σε αυτή την περίπτωση δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 40 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το atticadps.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
• Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η προσκόμιση της απόδειξης και του εντύπου επιστροφής.
• Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (ACS Courier).

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

• Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει αλλοιωθεί ή έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, τότε αντικαθιστούμε το ελαττωματικό προϊόν με νέο.

• Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με άλλον κωδικό προϊόντος, συμπληρώνετε την επιλογής σας στο έντυπο επιστροφής. Το νέο προϊόν θα τιμολογηθεί με τις τιμές και τις εκπτώσεις που ισχύουν την ημέρα της αποστολής της επιστροφής.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Βήμα 1. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής/αλλαγής που θα βρείτε στο πακέτο που παραλάβατε ή πατώντας εδώ.
Βήμα 2. Συσκευάστε το προϊόν στη συσκευασία με την οποία σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Τοποθετήστε στην ίδια συσκευασία το έντυπο επιστροφής και φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς.
Βήμα 3. Στείλτε το πακέτο με την ACS Courier, καλώντας το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα (βρείτε το εδώ) και αναφέροντας ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία ATTICA. Διεύθυνση αποστολής: Attica e-shop, 19ο χλμ Λ. Μαρκοπούλου, 19002, Παιανία Αττικής (τηλέφωνο: 210 2837572)
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν ή το σύνολο της παραγγελίας σας, αναφέρετε στην ACS Courier ότι η χρέωση θα γίνει στην εταιρεία ATTICA.

ή Επισκεφτείτε ένα από τα παρακάτω καταστήματα attica και πραγματοποιήστε δωρεάν επιστροφή:
• attica Citylink Πανεπιστημίου 9, Τ.Κ. 10564, Αθήνα
• attica Golden Hall Λ. Κηφισίας 37Α, Τ.Κ. 151 23, Μαρούσι
• attica Τσιμισκή 48-50, Τ.Κ. 546 23, Θεσσαλονίκη
• attica Mediterranean Cosmos 11ο χλμ. Ε.Ο. Θες/κης-Μουδανιων, Τ.Κ. 57001, Πυλαία

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
• Οι επιστροφές μέσω κούριερ αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο στη διεύθυνση που αναγράφεται στο Βήμα 3.
• Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής που αναλύονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις;
✔ Επικοινωνήστε μαζί μας! Δείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας εδώ.