03 Φεβρουαρίου 2016
Tommy Hilfiger: Το runway show της συλλογής FW16!
Ο Tommy Hilfiger επιστρέφει στο Park Avenue Armory στις 15 Φεβρουαρίου για το runway show της συλλογής του FW16. Γιορτάζοντας την σύζευξη των social media και της φωτογράφησης του fashion show, οι Instagrammers θα έχουν...
Ο Tommy Hilfiger επιστρέφει στο Park Avenue Armory στις 15 Φεβρουαρίου για το runway show της συλλογής του FW16. Γιορτάζοντας την σύζευξη των social media και της φωτογράφησης του fashion show, οι Instagrammers θα έχουν αποκλειστική πρόσβαση στο InstaPit – ένα Media Pit αφιερωμένο στο Instagram – κατά την διάρκεια του show. Το InstaPit φέρνει ένα μοντέρνο twist στην απαθανάτιση της NYFW συμπληρώνοντας την προβολή μέσα από τα παραδοσιακά media και δημιουργώντας έναν αποκλειστικό χώρο για τους Instagrammers ώστε να καταγράψουν τα looks της Fall 16 Hilfiger Collection που θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην πασαρέλα.
«Κάθε σεζόν χρησιμοποιούμε την ψηφιακή τεχνολογία με καινοτόμους τρόπους για να μεταφέρουμε το σκηνικό του show και να κάνουμε προσβάσιμη την εμπειρία σε όλους – από τους καλεσμένους στη Νέα Υόρκη μέχρι την παγκόσμια βάση των fans μας που το παρακολουθούν μέσω live streaming και social media» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το Instagram είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης στον κόσμο της μόδας και για την παρουσίαση της συλλογής Fall 2016 θα αξιοποιήσουμε την απίστευτη δημοτικότητα και επιρροή της πλατφόρμας στην βιομηχανία της μόδας με το πρώτο στα χρονικά InstaPit κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης».
Η Tommy Hilfiger έχει μακροχρόνια σχέση με το Instagram. Κατά την διάρκεια του Fall 2014 Hilfiger Collection show, το brand φιλοξένησε το πρώτο σε runway show “InstaMeet” όπου 20 τοπικοί Instagrammers είχαν προσκληθεί να συναντήσουν τον Tommy Hilfiger σε ένα χώρο την ημέρα του show για να καταγράψουν την ατμόσφαιρα με ένα μοναδικό και χωρίς περιορισμούς τρόπο.
«Το concept του Fall 2016 InstaPit περικλείει το πρωτοποριακό μας πνεύμα να αλλάζουμε τα δεδομένα και να εμπνέουμε το κοινό μέσα από μοναδικές ψηφιακές πρωτοβουλίες κατά την διάρκεια του runway show μας» δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger. «Αντανακλώντας την συνολική νοοτροπία στον πυρήνα του brand, αυτό θα ανοίξει περαιτέρω το runway show σε ένα καθιερωμένο δίκτυο Instagrammers και θα τους προσκαλέσει να μοιραστούν τις συναρπαστικές φωτογραφίες που θα βγάλουν κατά την διάρκεια του show. Είναι μία σύγχρονη, δημιουργική και συναφή προσέγγιση στην φωτογράφηση της μόδας».
Προηγούμενες ψηφιακές καινοτομίες κατά την διάρκεια των Hilfiger Collection shows περιλαμβάνουν την υψηλής δημορικότητας ενέργεια “Twitter Halo” στο Spring 2016 show, όπου τα likes των Gigi Hadid, Suki και Immy Waterhouse, Behati Prinsloo, Joe Jonas και Lizzy Jagger παρατάχθηκαν στα 360 μοιρών “Halo” videos που μοιραζόντουσαν σε πραγματικό χρόνο ενσωματωμένα στο Twitter feed του Tommy Hilfiger. Το “Twitter Mirror” λανσαρίστηκε κατά την διάρκεια του Fall 2015 show, ενώ το “Vine 360 Booth” στα παρασκήνια του Spring 2015 show δημιούργησε υψηλής δημοσίευσης αναρτήσεις από τις Kendall Jenner, Georgia May Jagger και Alexa Chung μεταξύ άλλων.
«Κάθε σεζόν χρησιμοποιούμε την ψηφιακή τεχνολογία με καινοτόμους τρόπους για να μεταφέρουμε το σκηνικό του show και να κάνουμε προσβάσιμη την εμπειρία σε όλους – από τους καλεσμένους στη Νέα Υόρκη μέχρι την παγκόσμια βάση των fans μας που το παρακολουθούν μέσω live streaming και social media» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το Instagram είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης στον κόσμο της μόδας και για την παρουσίαση της συλλογής Fall 2016 θα αξιοποιήσουμε την απίστευτη δημοτικότητα και επιρροή της πλατφόρμας στην βιομηχανία της μόδας με το πρώτο στα χρονικά InstaPit κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης».
Η Tommy Hilfiger έχει μακροχρόνια σχέση με το Instagram. Κατά την διάρκεια του Fall 2014 Hilfiger Collection show, το brand φιλοξένησε το πρώτο σε runway show “InstaMeet” όπου 20 τοπικοί Instagrammers είχαν προσκληθεί να συναντήσουν τον Tommy Hilfiger σε ένα χώρο την ημέρα του show για να καταγράψουν την ατμόσφαιρα με ένα μοναδικό και χωρίς περιορισμούς τρόπο.
«Το concept του Fall 2016 InstaPit περικλείει το πρωτοποριακό μας πνεύμα να αλλάζουμε τα δεδομένα και να εμπνέουμε το κοινό μέσα από μοναδικές ψηφιακές πρωτοβουλίες κατά την διάρκεια του runway show μας» δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger. «Αντανακλώντας την συνολική νοοτροπία στον πυρήνα του brand, αυτό θα ανοίξει περαιτέρω το runway show σε ένα καθιερωμένο δίκτυο Instagrammers και θα τους προσκαλέσει να μοιραστούν τις συναρπαστικές φωτογραφίες που θα βγάλουν κατά την διάρκεια του show. Είναι μία σύγχρονη, δημιουργική και συναφή προσέγγιση στην φωτογράφηση της μόδας».
Προηγούμενες ψηφιακές καινοτομίες κατά την διάρκεια των Hilfiger Collection shows περιλαμβάνουν την υψηλής δημορικότητας ενέργεια “Twitter Halo” στο Spring 2016 show, όπου τα likes των Gigi Hadid, Suki και Immy Waterhouse, Behati Prinsloo, Joe Jonas και Lizzy Jagger παρατάχθηκαν στα 360 μοιρών “Halo” videos που μοιραζόντουσαν σε πραγματικό χρόνο ενσωματωμένα στο Twitter feed του Tommy Hilfiger. Το “Twitter Mirror” λανσαρίστηκε κατά την διάρκεια του Fall 2015 show, ενώ το “Vine 360 Booth” στα παρασκήνια του Spring 2015 show δημιούργησε υψηλής δημοσίευσης αναρτήσεις από τις Kendall Jenner, Georgia May Jagger και Alexa Chung μεταξύ άλλων.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το συνολικό ψηφιακό πρόγραμμα της Tommy Hilfiger την εβδομάδα μόδας θα ανακοινωθούν κατά την διάρκεια της Fall 2016 New York Fashion Week.