18 Ιανουαρίου 2016
Η νέα καμπάνια της Diesel αποκωδικοποιεί την ψηφιακή κουλτούρα
Η Diesel αποκωδικοποιεί την ψηφιακή κουλτούρα και δημιουργεί δικά της emojis. Η νέα καμπάνια της Diesel για την άνοιξη καλοκαίρι 2016...
Η Diesel αποκωδικοποιεί την ψηφιακή κουλτούρα και δημιουργεί δικά της emojis. Η νέα καμπάνια της Diesel για την άνοιξη καλοκαίρι 2016, είναι εμπνευσμένη από χιουμοριστικά emojis που έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, δημιουργεί το δικό της αλφάβητο και εκφράζεται μέσα από αυτά.
Πρωταγωνιστές είναι ο ηθοποιός και τραγουδιστής Joe Jonas και η τραγουδίστρια και σχεδιάστρια Kiko Mizuhara καθώς και μοντέλα που ερωτεύονται τον εαυτό τους, στέλνουν emoticons και εκφράζουν το #currentmood τους.
Η καμπάνια συμπεριλαμβάνει χαρακτήρες που φλερτάρουν, βγάζουν selfies και ψωνίζουν online και φέρνει κοντά διαφορετικές κουλτούρες. Όλα αυτά συμβαίνουν υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Nicola Formichetti.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά των εσωρούχων θα διαφημίζεται εκτός των άλλων στα grindr, tinder, pornhub και youporn.
Πρωταγωνιστές είναι ο ηθοποιός και τραγουδιστής Joe Jonas και η τραγουδίστρια και σχεδιάστρια Kiko Mizuhara καθώς και μοντέλα που ερωτεύονται τον εαυτό τους, στέλνουν emoticons και εκφράζουν το #currentmood τους.
Η καμπάνια συμπεριλαμβάνει χαρακτήρες που φλερτάρουν, βγάζουν selfies και ψωνίζουν online και φέρνει κοντά διαφορετικές κουλτούρες. Όλα αυτά συμβαίνουν υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Nicola Formichetti.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η σειρά των εσωρούχων θα διαφημίζεται εκτός των άλλων στα grindr, tinder, pornhub και youporn.