-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- HENDRICK’S GIN POP-UP
- GUCCI MAKEUP EXPERIENCE
- CAROLINA HERRERA TREATS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- KID’S CREATIVE TIME WITH YELL-OH!
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- SUN OF A BEACH EMBROIDERY
- SANDRA POP-UP
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
- JO MALONE LONDON CALLIGRAPHY EXPERIENCE
- CAROLINA HERRERA CALLIGRAPHY
- DIOR ENGRAVING AND CALLIGRAPHY
- DIPTYQUE CHRISTMAS PERSONALIZATION
- MAISON FRANCIS KURKDJIAN ENGRAVING
- CREED PERSONALIZATION
- SWAROVSKI POP-UP
- A JEWEL MADE IN GREECE CHRISTMAS EVENT
- SNOWING GLAM LIVE CONCERTS AT ATTICA CITY LINK
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- New BIMBA Y LOLA
- New GREATNESS ATHENS
- New BURBERRY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New COMME DES GARÇONS POCKET
- New BURBERRY
- Hot BARBOUR
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
02 Δεκεμβρίου 2022
SHARE UNIQUE MOMENTS | Τα πολυκαταστήματα attica συνεργάζονται με τον Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη
Τα πολυκαταστήματα attica, υιοθετώντας και αγκαλιάζοντας το holiday concept «Share unique moments», ανέθεσαν στον ταλαντούχο Έλληνα illustrator Σπύρο Χάλαρη να δημιουργήσει τέσσερις χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, μέρος της χριστουγεννιάτικης συσκευασίας, οι οποίες θα συνοδεύουν τα δώρα για τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Πρόκειται για κομψές κάρτες με την τεχνική της χρυσοτυπίας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στα festive χρώματα της εποχής: μπλε σκούρο, βαθύ κόκκινο, απαλό γκρι και λευκό ιβουάρ. Aναγνωρίζοντας στον πολύχρωμο και φαντασιακό κόσμο του καλλιτέχνη μια βαθιά συγγένεια με το brand, το holiday project του attica ξεχωρίζει με τα σκίτσα και τις εικονογραφήσεις του Σπύρου Χάλαρη, όλα αποκλειστικά σχεδιασμένα στο χέρι. «Είμαστε περήφανοι που μέσα από αυτή την exclusive συνεργασία στηρίζουμε και προβάλουμε έναν Έλληνα που διαπρέπει στο εξωτερικό. Στα illustrations του Σπύρου Χάλαρη μάς κέρδισε από την πρώτη στιγμή η φαντασία των σχεδίων του που δένει άρτια με τη μαγεία των Χριστουγέννων που θέλουμε να βιώνει κάθε επισκέπτης στα πολυκαταστήματα attica. Φέτος, το holiday concept μας “Share unique moments” αντανακλάται μέσα από τον φανταστικό κόσμο του καλλιτέχνη και τις ευχές των καρτών που δημιούργησε για εμάς», δήλωσε η Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Marketing & E-commerce Director των πολυκαταστημάτων attica.
Από την πλευρά του, ο Σπύρος Χάλαρης δηλώνει: «Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για μένα να δημιουργήσω αυτή τη σειρά καρτών για την εορταστική καμπάνια των attica. Είμαι ενθουσιασμένος που σχεδίασα τις κάρτες που μεταφέρουν διαφορετικές, όμορφες και ζεστές ευχές για κάθε έναν από τους attica shoppers!». Η έμπνευση για τις κάρτες προήλθε από μερικά από τα αγαπημένα του μοτίβα που εξάπτουν τη φαντασία και το μυστικισμό, όπως είναι οι ανατρεπτικές ηλιακές εκρήξεις από την Art Deco, τα ουράνια υβριδικά στολίδια και ένα αρχιτεκτονικό παιχνίδι μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Όλα αυτά συνδέονται μαζί στην κάθε κάρτα μέσα από σύντομες βινιέτες με συναισθηματικά quotes. «Για αυτή τη σειρά καρτών, το concept αφορούσε λαμπερά, φωτεινά στοιχεία: γούρια και πετράδια, εκρήξεις αστεριών, ηλιαχτίδες και πράγματα που αστράφτουν στο σκοτάδι και στο φως. Ήθελα να αναδημιουργήσω την ατμόσφαιρα των γιορτών, με όσο το δυνατόν περισσότερη λεπτομέρεια και λάμψη, στη μορφή μίας ευχετήριας κάρτας. Η κάθε κάρτα έχει το δικό της ξεχωριστό σύμβολο, απεικονίζοντας ένα σύμπλεγμα αστεριών και φεγγαριών», παραδέχεται.
Γεννημένος στην Ελλάδα, ο Σπύρος Χάλαρης ακολούθησε σπουδές στο University of the Arts του Λονδίνου με ειδίκευση στο fashion illustration. Σήμερα επαγγελματικά η βάση του είναι η Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ διατηρεί στούντιο και στο Λονδίνο. Πέρα από το ταλέντο του που είναι αδιαμφισβήτητο, πιστός σύμμαχος στη λαμπρή πορεία του υπήρξαν η τύχη, η εργατικότητα και η πίστη στο όνειρο, όπως συνηθίζει να λέει.
Η χαρακτηριστική του αισθητική, που διακρίνεται για τα εντυπωσιακά χρώματα, την κομψότητα και το παιχνιδιάρικο ύφος, έχει την ικανότητα να αιχμαλωτίζει το πνεύμα κάθε θέματος και να του δίνει μια καινούργια, εκθαμβωτική μορφή. Το motto του για τη δουλειά του είναι ότι δημιουργεί «εικόνες που λένε ιστορίες, με εξυπνάδα και κομψότητα που διαπερνά, απεικονίζοντας για εμάς έναν κόσμο ονειρικής ομορφιάς». Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο Σπύρος Χάλαρης έχει δημιουργήσει εικονογραφήσεις για ένα διεθνές και ποικίλο πελατολόγιο που περιλαμβάνει από μεγάλα έντυπα, εταιρείες και brands μέχρι high-end πολυκαταστήματα –Diptyque, Walt Disney, The New York Times, The New Yorker, Harrods, Bergdorf Goodman, Printemps Haussmann, Vogue, Elle, Vanity Fair, Architectural Digest, The Telegraph, Sunday Times– ενώ έχει δημιουργήσει καμπάνιες για πολυτελείς οίκους, όπως Prada, Bvlgari, Dior, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Dolce & Gabbana, Emporio Armani και Boghossian.
διατίθενται σε όλα τα πολυκαταστήματα attica
Μερικά από τα δείγματα δουλειάς του Σπύρου Χάλαρη:




