-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- HENDRICK’S GIN POP-UP
- GUCCI MAKEUP EXPERIENCE
- CAROLINA HERRERA TREATS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- KID’S CREATIVE TIME WITH YELL-OH!
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- SUN OF A BEACH EMBROIDERY
- SANDRA POP-UP
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
- JO MALONE LONDON CALLIGRAPHY EXPERIENCE
- CAROLINA HERRERA CALLIGRAPHY
- DIOR ENGRAVING AND CALLIGRAPHY
- DIPTYQUE CHRISTMAS PERSONALIZATION
- MAISON FRANCIS KURKDJIAN ENGRAVING
- CREED PERSONALIZATION
- SWAROVSKI POP-UP
- A JEWEL MADE IN GREECE CHRISTMAS EVENT
- SNOWING GLAM LIVE CONCERTS AT ATTICA CITY LINK
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- New BIMBA Y LOLA
- New GREATNESS ATHENS
- New BURBERRY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New COMME DES GARÇONS POCKET
- New BURBERRY
- Hot BARBOUR
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
19 Φεβρουαρίου 2015
CALENDULA DEEP CLEANSING FOAMING FACE WASH
Εμπνευσμένη από τη θρυλική λοσιόν Calendula Herbal Toner, η Kiehl’s λανσάρει το απαλό και χωρίς paraben Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash.
Τη δεκαετία του 1960, η Kiehl’s παρουσίασε για πρώτη φορά τη λοσιόν Calendula Herbal-Extract Toner που περιέχει πέταλα άνθους καλέντουλας, τα οποία εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να τοποθετούνται με το χέρι σε κάθε μπουκάλι. Αυτή η θρυλική σύνθεση ηλικίας 50 ετών, εξελίχθηκε γρήγορα σε ένα αγαπημένο προϊόν των πελατών παγκοσμίως, με 1 μπουκάλι να πωλείται ανά 20 δευτερόλεπτα στον κόσμο. Σήμερα, οι χημικοί της Kiehl’s αξιοποιούν με υπερηφάνεια τη δοκιμασμένη στο χρόνο δύναμη της καλέντουλας σε ένα νέο σκεύασμα, το Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash, που αναπτύχθηκε για να καθαρίζει και να αναζωογονεί βαθιά και, ταυτόχρονα, ήπια την επιδερμίδα.
Επιπλέον, για να θρέφουν, να καταπραΰνουν και να ενυδατώνουν την επιδερμίδα, οι χημικοί της Kiehl’s χρησιμοποίησαν εκχύλισμα Άνθους Καλέντουλας για τις καταπραϋντικές του ιδιότητες και γλυκερίνη για την ικανότητά της να προσελκύει υγρασία από την ατμόσφαιρα, για να αναπληρώνει την επιδερμίδα και να την διατηρεί ενυδατωμένη.
Τη δεκαετία του 1960, η Kiehl’s παρουσίασε για πρώτη φορά τη λοσιόν Calendula Herbal-Extract Toner που περιέχει πέταλα άνθους καλέντουλας, τα οποία εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να τοποθετούνται με το χέρι σε κάθε μπουκάλι. Αυτή η θρυλική σύνθεση ηλικίας 50 ετών, εξελίχθηκε γρήγορα σε ένα αγαπημένο προϊόν των πελατών παγκοσμίως, με 1 μπουκάλι να πωλείται ανά 20 δευτερόλεπτα στον κόσμο. Σήμερα, οι χημικοί της Kiehl’s αξιοποιούν με υπερηφάνεια τη δοκιμασμένη στο χρόνο δύναμη της καλέντουλας σε ένα νέο σκεύασμα, το Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash, που αναπτύχθηκε για να καθαρίζει και να αναζωογονεί βαθιά και, ταυτόχρονα, ήπια την επιδερμίδα.
Επιπλέον, για να θρέφουν, να καταπραΰνουν και να ενυδατώνουν την επιδερμίδα, οι χημικοί της Kiehl’s χρησιμοποίησαν εκχύλισμα Άνθους Καλέντουλας για τις καταπραϋντικές του ιδιότητες και γλυκερίνη για την ικανότητά της να προσελκύει υγρασία από την ατμόσφαιρα, για να αναπληρώνει την επιδερμίδα και να την διατηρεί ενυδατωμένη.
INFO: Ανακαλύψτε τα νέα προϊόντα Kiehl’s στα attica City Link, Golden Hall & Τσιμισκή.