-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- SNOWING GLAM LIVE CONCERTS AT ATTICA CITY LINK
- GUCCI PERSONALIZATION
- ACQUA DI PARMA CUSTOMIZATION
- PENHALIGON’S PERSONALIZATION
- MAISON FRANCIS KURKDJIAN ENGRAVING
- DIPTYQUE CHRISTMAS PERSONALIZATION
- SANDRA POP-UP
- HENDRICK’S GIN POP-UP
- HERMÈS ENGRAVING
- CREED PERSONALIZATION
- CAROLINA HERRERA CALLIGRAPHY
- CAROLINA HERRERA TREATS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- SWAROVSKI POP-UP
- SUN OF A BEACH POP-UP
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- DIOR ENGRAVING AND CALLIGRAPHY
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- New BIMBA Y LOLA
- New GREATNESS ATHENS
- New BURBERRY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New COMME DES GARÇONS POCKET
- New BURBERRY
- Hot BARBOUR
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
15 Φεβρουαρίου 2017
#Makelovenotwalls: Η νέα καμπάνια της Diesel ενάντια στα εμπόδια
Η Diesel παρουσιάζει μια από τις πιο δυνατές καμπάνιες για τη νέα σεζόν, Spring/Summer 2017, που θα συζητηθεί. Μέσα από φωτογραφίες και μια σειρά παγκόσμιων δράσεων το #makelovenotwalls είναι έτοιμο να κατεδαφίσει όλα τα πνευματικά και τεχνητά τείχη, τα οποία μας χωρίζουν, και να αφήσει όλες τις πλευρές να πλησιάσουν η μία την άλλη στο όνομα της ενοποίησης και της αγάπης. Η δράση αυτή λαμβάνει χώρα σε μία σημαντική ιστορική στιγμή, όπου το μίσος, τα τείχη και ο φόβος φαίνεται να κυριαρχούν. Η Diesel θέλει να γκρεμίσει αυτά τα τείχη, δείχνοντας ότι ένα πιο φωτεινό και συναρπαστικό αύριο είναι εφικτό.
“Στην Diesel κινούμαστε ενάντια στο μίσος, και θέλουμε περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος να το γνωρίζει αυτό. Η αγάπη και η ενότητα είναι σημαντικές για τη δημιουργία μίας κοινωνίας στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε, και ενός αύριο που αξίζει σε όλους μας.”
Αφοσιωμένος στη διαφοροποίηση και τα ατομικά δικαιώματα παγκοσμίως, ο Αμερικανός καλλιτέχνης και φωτογράφος David LaChapelle συνεργάζεται με τον Formichetti προκειμένου να κατεδαφίσει οποιαδήποτε τείχη – κυριολεκτικά – μέσω μίας πλατφόρμας επικοινωνίας που δημιουργήθηκε από την Anomaly Amsterdam.
Η Diesel χρησιμοποιεί τον Τοίχο, ένα εξ ορισμού σύμβολο διαχωρισμού, γκρεμίζοντάς τον για να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο ιστοριών μέσω των φωτογραφιών που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτό: τα τείχη χτίζονται και το tank αγάπης της Diesel τα κατεδαφίζει με ένα σχήμα καρδιάς, μετατρέποντας ένα σύμβολο διαχωρισμού σε ένα χαρούμενο μέρος γεμάτο με λουλούδια για τον εορτασμό της ελευθερίας και της αγάπης. Μόνο μέσω αυτού μπορείς να απελευθερωθείς απέναντι στον εαυτό σου και να αγαπήσεις όποιον θέλεις.
“Από την καμπάνια του David LaChapelle, στην οποία απεικονίζονται δύο ναύτες να φιλιούνται, από το 1995 μέχρι τώρα η Diesel πάντα αντιστεκόταν και θα συνεχίσει να αντιστέκεται σε οποιαδήποτε σύνορα. Πρέπει να τολμήσουμε να κατεδαφίσουμε τα σύνορα σε μία στιγμή όπου ο φόβος κάνει τον κόσμο να διαιρείται με περισσότερα τείχη.”
Το φουσκωτό tank βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου της Diesel εμφανίστηκε στο Λονδίνο στις 14 Φεβρουαρίου μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης, πριν ταξιδέψει στο Μιλάνο, την Σανγκάη, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο και το Τόκιο. Ένα στρατιωτικό μέσο απαλλαγμένο από τον αρχικό του σκοπό, το άρμα tank, χρησιμοποιείται ως σύμβολο ελπίδας. Ένα μηχάνημα που συνήθιζε να χωρίζει τον κόσμο, τώρα τον ενώνει.
You got walls? We got wrecking balls
“Στην Diesel κινούμαστε ενάντια στο μίσος, και θέλουμε περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος να το γνωρίζει αυτό. Η αγάπη και η ενότητα είναι σημαντικές για τη δημιουργία μίας κοινωνίας στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε, και ενός αύριο που αξίζει σε όλους μας.”
- Nicola Formichetti, Καλλιτεχνικός Διευθυντής
Αφοσιωμένος στη διαφοροποίηση και τα ατομικά δικαιώματα παγκοσμίως, ο Αμερικανός καλλιτέχνης και φωτογράφος David LaChapelle συνεργάζεται με τον Formichetti προκειμένου να κατεδαφίσει οποιαδήποτε τείχη – κυριολεκτικά – μέσω μίας πλατφόρμας επικοινωνίας που δημιουργήθηκε από την Anomaly Amsterdam.
Η Diesel χρησιμοποιεί τον Τοίχο, ένα εξ ορισμού σύμβολο διαχωρισμού, γκρεμίζοντάς τον για να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο ιστοριών μέσω των φωτογραφιών που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτό: τα τείχη χτίζονται και το tank αγάπης της Diesel τα κατεδαφίζει με ένα σχήμα καρδιάς, μετατρέποντας ένα σύμβολο διαχωρισμού σε ένα χαρούμενο μέρος γεμάτο με λουλούδια για τον εορτασμό της ελευθερίας και της αγάπης. Μόνο μέσω αυτού μπορείς να απελευθερωθείς απέναντι στον εαυτό σου και να αγαπήσεις όποιον θέλεις.
“Από την καμπάνια του David LaChapelle, στην οποία απεικονίζονται δύο ναύτες να φιλιούνται, από το 1995 μέχρι τώρα η Diesel πάντα αντιστεκόταν και θα συνεχίσει να αντιστέκεται σε οποιαδήποτε σύνορα. Πρέπει να τολμήσουμε να κατεδαφίσουμε τα σύνορα σε μία στιγμή όπου ο φόβος κάνει τον κόσμο να διαιρείται με περισσότερα τείχη.”
- Renzo Rosso, ιδρυτής της Diesel
Το φουσκωτό tank βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου της Diesel εμφανίστηκε στο Λονδίνο στις 14 Φεβρουαρίου μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης, πριν ταξιδέψει στο Μιλάνο, την Σανγκάη, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο και το Τόκιο. Ένα στρατιωτικό μέσο απαλλαγμένο από τον αρχικό του σκοπό, το άρμα tank, χρησιμοποιείται ως σύμβολο ελπίδας. Ένα μηχάνημα που συνήθιζε να χωρίζει τον κόσμο, τώρα τον ενώνει.
