-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- CAROLINA HERRERA TREATS
- YSL MAKEUP MASTERCLASS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- KID’S CREATIVE TIME WITH YELL-OH!
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- SUN OF A BEACH EMBROIDERY
- SANDRA POP-UP
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- Hot JACQUEMUS
- New BURBERRY
- New STELLA MCCARTNEY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New BURBERRY
- New Y-3
- Hot AMI PARIS
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- BEAUTY OFFERS
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL BEAUTY
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
21 Ιουλίου 2016
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Diesel για τη FW Collection
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Diesel για το Φθινόπωρο/Χειμώνα '16 συνεχίζει να αποκωδικοποιεί τη μόδα για τρίτη σεζόν με μια καμπάνια από τους φωτογράφους Santiago & Mauricio.
"Δουλέψαμε με το δίδυμο Santiago & Mauricio με σκοπό να βγάλουμε εντυπωσιακό αποτέλεσμα με εικόνες που έχουν επίκεντρο το προϊόν αλλά και με μια στροφή στις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες", αναφέρει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Nicola Formichetti. "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε μιλάμε την ίδια γλώσσα που ξεκινήσαμε το Χειμώνα '15 και να διατηρήσουμε τη σχέση και την αλληλεπίδραση που δημιουργείται με το κοινό μας."
Το ροκ στιλ μεταφρασμένο με μια ποπ διάθεση και '90s επιρροές. Στρατιωτικά κλασσικά κομμάτια συνδυάζονται με stylish μπλε ρούχα και διαφορετικά μοτίβα παραλλαγής ενώνονται μεταξύ τους.
Το Diesel DNA φαίνεται ξεκάθαρα στο cast της καμπάνιας συνδέοντας διαφορετικούς πολιτισμούς, προσωπικότητες και άτομα που ο Nicola Formichetti ανακαλύπτει μέσω πρακτορείων ή άμεσα από το διαδίκτυο. Είμαστε ελεύθερες φύσεις και θα πρέπει να είμαστε οι εαυτοί μας! Η Diesel γιορτάζει τη διαφορετικότητα και την ελευθερία.
"Δουλέψαμε με το δίδυμο Santiago & Mauricio με σκοπό να βγάλουμε εντυπωσιακό αποτέλεσμα με εικόνες που έχουν επίκεντρο το προϊόν αλλά και με μια στροφή στις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες", αναφέρει ο καλλιτεχνικός διευθυντής Nicola Formichetti. "Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να συνεχίσουμε μιλάμε την ίδια γλώσσα που ξεκινήσαμε το Χειμώνα '15 και να διατηρήσουμε τη σχέση και την αλληλεπίδραση που δημιουργείται με το κοινό μας."
Το ροκ στιλ μεταφρασμένο με μια ποπ διάθεση και '90s επιρροές. Στρατιωτικά κλασσικά κομμάτια συνδυάζονται με stylish μπλε ρούχα και διαφορετικά μοτίβα παραλλαγής ενώνονται μεταξύ τους.
Το Diesel DNA φαίνεται ξεκάθαρα στο cast της καμπάνιας συνδέοντας διαφορετικούς πολιτισμούς, προσωπικότητες και άτομα που ο Nicola Formichetti ανακαλύπτει μέσω πρακτορείων ή άμεσα από το διαδίκτυο. Είμαστε ελεύθερες φύσεις και θα πρέπει να είμαστε οι εαυτοί μας! Η Diesel γιορτάζει τη διαφορετικότητα και την ελευθερία.