-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- SNOWING GLAM LIVE CONCERTS AT ATTICA CITY LINK
- GUCCI PERSONALIZATION
- ACQUA DI PARMA CUSTOMIZATION
- PENHALIGON’S PERSONALIZATION
- MAISON FRANCIS KURKDJIAN ENGRAVING
- DIPTYQUE CHRISTMAS PERSONALIZATION
- SANDRA POP-UP
- HENDRICK’S GIN POP-UP
- HERMÈS ENGRAVING
- CREED PERSONALIZATION
- CAROLINA HERRERA CALLIGRAPHY
- CAROLINA HERRERA TREATS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- SWAROVSKI POP-UP
- SUN OF A BEACH POP-UP
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- DIOR ENGRAVING AND CALLIGRAPHY
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- New BIMBA Y LOLA
- New GREATNESS ATHENS
- New BURBERRY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New COMME DES GARÇONS POCKET
- New BURBERRY
- Hot BARBOUR
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
23 Σεπτεμβρίου 2016
Good Girl: Το νέο γυναικείο άρωμα του οίκου Herrera
Tο Good Girl είναι η νέα δημιουργία του οίκου Herrera. Eξαιρετικά θηλυκό, το νέο άρωμα αγκαλιάζει τις σύγχρονες γυναίκες του σήμερα. Η γυναίκα Good Girl με την έντονη προσωπικότητά της γιορτάζει τη θηλυκότητα, τον αισθησιασμό, τη διαχρονική κομψότητα, τον αθεράπευτο ρομαντισμό και την ατρόμητη ανεξαρτησία της δίχως καμία απολογητική διάθεση.
Με το Good Girl, η Carolina Herrera κάνει την πιο ηχηρή και προκλητική της δήλωση έως σήμερα. Για περισσότερα από 30 χρόνια, έχει δημιουργήσει μόδα και αρώματα που ορίζονται από την ανεπιτήδευτη κομψότητα και τη φινέτσα που αποτελεί την επιτομή του νεοϋορκέζικου στυλ. Το νέο άρωμα της Carolina Herrera αντικατοπτρίζει τις πολυδιάστατες πτυχές της σύγχρονης γυναίκας, που εκφράζονται απόλυτα μέσω του hashtag της καμπάνιας It's so Good to be Bad.
Δημιουργημένο από τη διάσημη αρωματοποιό Louise Turner, το Good Girl είναι ταυτόχρονα ελαφρύ και μυστηριώδες. Αυτό το καινοτόμο άρωμα που αιχμαλωτίζει τη θαυμαστή πολυπλοκότητα μιας γυναίκας, αντιπαραθέτει εκπληκτικά και εξαιρετικά συστατικά. Οι γλυκές, σαγηνευτικές ιδιότητες του γιασεμιού χαρίζουν στο Good Girl τη φωτεινότητα. Η σκοτεινή πλευρά του Good Girl έχει δημιουργηθεί με πλούσιο αρωματικό κακάο και μεθυστικό Tonka Bean. Αμύγδαλο και καφές χαρίζουν στο Good Girl την άμεση ζωντάνια του. Το tuberose, αποσταγμένο με ένα νέο τρόπο που δημιουργεί μια πλούσια εσάνς, είναι αυτό που η Louise Turner αποκαλεί “μυστικό χαρτί” του αρώματος, αυτό που προσδίδει τη θηλυκότητα.
Τα μπουκάλια των αρωμάτων σπάνια κάνουν την ηχηρή συναισθηματική δήλωση την οποία δημιουργεί το μπουκάλι του Good Girl. Ένα γυάλινο μπουκάλι μιας πολύ ψηλοτάκουνης γόβας, εκφράζει τόσο εύγλωττα τη δύναμη της σύγχρονης θηλυκότητας και τη διττή φύση μιας γυναίκας, όσο το ίδιο το άρωμα. Φτιαγμένο από λείο, βαθύ μπλε γυαλί, το μπουκάλι-στιλέτο του Good Girl στέκεται στο ψηλότερο, λεπτότερο χρυσό τακούνι.
Το πρωτοποριακό μπουκάλι του Good Girl, το πρώτο μπουκάλι αρώματος με τη μορφή ψηλοτάκουνης γόβας, είναι ευφυές τόσο στην τεχνολογία όσο και στο σχεδιασμό του. Το σπρέι διαχέεται μέσω μιας προηγμένης διαδικασίας απελευθέρωσης κοντά στην κορυφή της φιάλης, η οποία διαθέτει ένα περίπλοκο σύστημα εσωτερικής πίεσης που αναπτύχθηκε σε διάστημα τεσσάρων ετών με περισσότερες από εξακόσιες εσωτερικές δοκιμές για να δημιουργηθεί μια μηχανική λειτουργία που ήταν συμβατή με το μοναδικό, λεπτεπίλεπτο μπουκάλι.
Την καμπάνια του αρώματος επιμελήθηκε ο διεθνούς φήμης φωτογράφος Mario Testino, ο οποίος επέλεξε να δώσει ζωή στο Good Girl μέσα από μια σειρά φωτογραφιών που αιχμαλωτίζουν την ουσία του αρώματος. Μαζί με τη συνεργάτιδα και μούσα του, το super model Karlie Kloss, ο Testino υφαίνει ένα μαγικό πέπλο που αποκαλύπτει τον αισθησιασμό και το μυστήριο μιας γυναίκας και την ίδια στιγμή απευθύνεται στην τολμηρή ευφυΐα και την παιχνιδιάρικη διάθεσή της: στην απόλαυση που σου χαρίζει το Good Girl του να είσαι απόλυτα ο εαυτός σου, χωρίς ενοχές.
Το τηλεοπτικό σποτ ενισχύει την καμπάνια αφηγούμενο το τελευταίο κομμάτι της ιστορίας του Good Girl πραγματικά ηχηρά και απολαυστικά. Πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους που εκφράζει δυνατά την εμπειρία του Good Girl. Η ταινία, υπό το soundtrack του Chris Isaak "Baby Did a Bad Bad Thing" ανοίγει με τον ουρανό της Νέας Υόρκης κατά το σούρουπο, καθώς η Karlie Kloss ντύνεται για μια ειδική βραδιά. Δελεαστικό, προκλητικό, διασκεδαστικό και αξέχαστο, το σποτ μεταδίδει το μήνυμα του Good Girl, το οποίο συνοψίζεται στο hashtag #GOODTOBEBAD.
Με το Good Girl, η Carolina Herrera κάνει την πιο ηχηρή και προκλητική της δήλωση έως σήμερα. Για περισσότερα από 30 χρόνια, έχει δημιουργήσει μόδα και αρώματα που ορίζονται από την ανεπιτήδευτη κομψότητα και τη φινέτσα που αποτελεί την επιτομή του νεοϋορκέζικου στυλ. Το νέο άρωμα της Carolina Herrera αντικατοπτρίζει τις πολυδιάστατες πτυχές της σύγχρονης γυναίκας, που εκφράζονται απόλυτα μέσω του hashtag της καμπάνιας It's so Good to be Bad.
#GOODTOBEBAD
Δημιουργημένο από τη διάσημη αρωματοποιό Louise Turner, το Good Girl είναι ταυτόχρονα ελαφρύ και μυστηριώδες. Αυτό το καινοτόμο άρωμα που αιχμαλωτίζει τη θαυμαστή πολυπλοκότητα μιας γυναίκας, αντιπαραθέτει εκπληκτικά και εξαιρετικά συστατικά. Οι γλυκές, σαγηνευτικές ιδιότητες του γιασεμιού χαρίζουν στο Good Girl τη φωτεινότητα. Η σκοτεινή πλευρά του Good Girl έχει δημιουργηθεί με πλούσιο αρωματικό κακάο και μεθυστικό Tonka Bean. Αμύγδαλο και καφές χαρίζουν στο Good Girl την άμεση ζωντάνια του. Το tuberose, αποσταγμένο με ένα νέο τρόπο που δημιουργεί μια πλούσια εσάνς, είναι αυτό που η Louise Turner αποκαλεί “μυστικό χαρτί” του αρώματος, αυτό που προσδίδει τη θηλυκότητα.
Τα μπουκάλια των αρωμάτων σπάνια κάνουν την ηχηρή συναισθηματική δήλωση την οποία δημιουργεί το μπουκάλι του Good Girl. Ένα γυάλινο μπουκάλι μιας πολύ ψηλοτάκουνης γόβας, εκφράζει τόσο εύγλωττα τη δύναμη της σύγχρονης θηλυκότητας και τη διττή φύση μιας γυναίκας, όσο το ίδιο το άρωμα. Φτιαγμένο από λείο, βαθύ μπλε γυαλί, το μπουκάλι-στιλέτο του Good Girl στέκεται στο ψηλότερο, λεπτότερο χρυσό τακούνι.
Το πρωτοποριακό μπουκάλι του Good Girl, το πρώτο μπουκάλι αρώματος με τη μορφή ψηλοτάκουνης γόβας, είναι ευφυές τόσο στην τεχνολογία όσο και στο σχεδιασμό του. Το σπρέι διαχέεται μέσω μιας προηγμένης διαδικασίας απελευθέρωσης κοντά στην κορυφή της φιάλης, η οποία διαθέτει ένα περίπλοκο σύστημα εσωτερικής πίεσης που αναπτύχθηκε σε διάστημα τεσσάρων ετών με περισσότερες από εξακόσιες εσωτερικές δοκιμές για να δημιουργηθεί μια μηχανική λειτουργία που ήταν συμβατή με το μοναδικό, λεπτεπίλεπτο μπουκάλι.
Την καμπάνια του αρώματος επιμελήθηκε ο διεθνούς φήμης φωτογράφος Mario Testino, ο οποίος επέλεξε να δώσει ζωή στο Good Girl μέσα από μια σειρά φωτογραφιών που αιχμαλωτίζουν την ουσία του αρώματος. Μαζί με τη συνεργάτιδα και μούσα του, το super model Karlie Kloss, ο Testino υφαίνει ένα μαγικό πέπλο που αποκαλύπτει τον αισθησιασμό και το μυστήριο μιας γυναίκας και την ίδια στιγμή απευθύνεται στην τολμηρή ευφυΐα και την παιχνιδιάρικη διάθεσή της: στην απόλαυση που σου χαρίζει το Good Girl του να είσαι απόλυτα ο εαυτός σου, χωρίς ενοχές.
Το τηλεοπτικό σποτ ενισχύει την καμπάνια αφηγούμενο το τελευταίο κομμάτι της ιστορίας του Good Girl πραγματικά ηχηρά και απολαυστικά. Πρόκειται για μια ταινία μικρού μήκους που εκφράζει δυνατά την εμπειρία του Good Girl. Η ταινία, υπό το soundtrack του Chris Isaak "Baby Did a Bad Bad Thing" ανοίγει με τον ουρανό της Νέας Υόρκης κατά το σούρουπο, καθώς η Karlie Kloss ντύνεται για μια ειδική βραδιά. Δελεαστικό, προκλητικό, διασκεδαστικό και αξέχαστο, το σποτ μεταδίδει το μήνυμα του Good Girl, το οποίο συνοψίζεται στο hashtag #GOODTOBEBAD.
INFO: Ανακαλύψτε τα αρώματα Carolina Herrera σε όλα τα attica.