-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- SNOWING GLAM LIVE CONCERTS AT ATTICA CITY LINK
- GUCCI PERSONALIZATION
- ACQUA DI PARMA CUSTOMIZATION
- PENHALIGON’S PERSONALIZATION
- MAISON FRANCIS KURKDJIAN ENGRAVING
- DIPTYQUE CHRISTMAS PERSONALIZATION
- SANDRA POP-UP
- HENDRICK’S GIN POP-UP
- HERMÈS ENGRAVING
- CREED PERSONALIZATION
- CAROLINA HERRERA CALLIGRAPHY
- CAROLINA HERRERA TREATS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- SWAROVSKI POP-UP
- SUN OF A BEACH POP-UP
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- DIOR ENGRAVING AND CALLIGRAPHY
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- New BIMBA Y LOLA
- New GREATNESS ATHENS
- New BURBERRY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New COMME DES GARÇONS POCKET
- New BURBERRY
- Hot BARBOUR
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
30 Απριλίου 2018
Η Crème de la Mer μέσα από την καμπάνια Ways to love La Mer
«Θυμάμαι τη μαμά μου να μου χαρίζει την Crème de la Mer ως χριστουγεννιάτικο δώρο όταν ήμουν ακόμα έφηβη» αναπολεί η Kate Hudson, η οποία πρωταγωνιστεί στη νέα digital καμπάνια της θρυλικής κρέμας. «Αμέσως είδα τεράστια βελτίωση στο πρόσωπό μου σε σχέση με το προϊόν που συνήθιζα να χρησιμοποιώ και από τότε δεν την άλλαξα ποτέ».Και όπως η La Mer, έτσι και η ίδια έχει ένα ιδιαίτερο δέσιμο με τον ωκεανό. «Είχα πάντα μια βαθιά σχέση με τον ωκεανό. Έχει μια τόσο ισχυρή δύναμη και είναι πάντα εκεί για μας, ό,τι κι αν συμβεί».

Το ταξίδι της La Mer ξεκίνησε όταν ο ιδρυτής της, ο Δρ. Max Huber, υπέστη εγκαύματα στη διάρκεια ενός πειράματος που εξερράγη και έθεσε ως στόχο να δημιουργήσει ο ίδιος το δικό του πεπρωμένο. Φυσικός την ημέρα, αστροφυσικός και ονειροπόλος τη νύχτα, ήλπιζε να ξεκλειδώσει τη θεραπευτική δύναμη της θάλασσας που αγαπούσε τόσο. Εμπνευσμένος από τον κόσμο των ωκεανών, ο Huber ανάμειξε θαλάσσια φύκια πλούσια σε θρεπτικές ιδιότητες, με άλλα φυτικά συστατικά. 12 χρόνια και 6.000 πειράματα αργότερα, η Crème de la Mer γεννήθηκε και η επιδερμίδα του Huber αποκαταστάθηκε ορατά.

Αποτελούμενη από πέντε ταινίες μικρού μήκους, η καμπάνια «Ways to Love La Mer» γεννήθηκε ως ονειρική Οδύσσεια, μέσω των αξιών της μάρκας που έχει αγαπηθεί από τον κόσμο για τις θεραπευτικές της ιδιότητες. Στο επίκεντρο της καμπάνιας είναι η ηθοποιός και επιχειρηματίας Kate Hudson, λάτρης της La Mer, η οποία με τη δική της φωνή, τα πάθη και τις εμπειρίες της, απεικονίζει τον τρόπο με τον οποίο μια τελετουργία ομορφιάς μπορεί να ξεπεράσει τα όρια του χρόνου και του τόπου. Η καμπάνια ενσαρκώνει τις θρυλικές επουλωτικές ιδιότητες του δέρματος, αφιερώνοντας κάθε ταινία σε ένα από τα οφέλη για τα οποία είναι γνωστές οι κρέμες περιποίησης της La Mer - πλούσια, δροσερή, ισορροπημένη, διάφανη και απαλή. Καθεμία από τις ταινίες γυρίστηκε στην Ισλανδία, μια τοποθεσία που έχει επιλεγεί για την εκπληκτική θαλάσσια γεωγραφία της που σφύζει από καταρράκτες, ορυκτά λουτρά, λίμνες, ωκεανούς και παγόβουνα. Κινηματογραφημένες από τον Γάλλο σκηνοθέτη Loren Denis, αγαπημένο της Hudson, οι ταινίες προβάλουν τη βραβευμένη Hudson σε μοναχικές στιγμές περισυλλογής δίπλα από το νερό, με αναφορές στη λατρεία και τη βαθιά σύνδεσή της με τη La Mer. Αυτές οι σκέψεις ξεδιπλώνονται σαν μια ιστορία αγάπης σε πέντε διαφορετικές τοποθεσίες.
Οι ταινίες περιλαμβάνουν:
- Μια Πλούσια Εμμονή (Crème de la Mer), που γυρίστηκε στον καταρράκτη Porufoss.
- Ένα Δροσερό Φαινόμενο (η νέα Moisturizing Cool Gel Cream), που γυρίστηκε στην παγωμένη λίμνη Jökulsárlón.
- Μια Ισορροπημένη Σχέση (The Moisturizing Matte Lotion), που γυρίστηκε σε μια παραλία με μαύρη άμμο στο Reykjønesta.
- Ένα Διάφανο Πάθος (The Moisturizing Soft Lotion), γυρίστηκε στη Secret Lagoon.
- Ένα Απαλό Συναίσθημα (The Moisturizing Soft Cream), γυρίστηκε σε ένα μοντέρνο, πριβέ σπίτι κοντά στο Ρέικιαβικ.