-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- City Link, Αθήνα
- Golden Hall, Αθήνα
- The Mall, Αθήνα
- Τσιμισκή 48-50, Θεσ/νίκη
- Mediterranean Cosmos, Θεσ/νίκη
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
In Store Υπηρεσιες
-
Events
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
Events
- SNOWING GLAM LIVE CONCERTS AT ATTICA CITY LINK
- GUCCI PERSONALIZATION
- ACQUA DI PARMA CUSTOMIZATION
- PENHALIGON’S PERSONALIZATION
- MAISON FRANCIS KURKDJIAN ENGRAVING
- DIPTYQUE CHRISTMAS PERSONALIZATION
- SANDRA POP-UP
- HENDRICK’S GIN POP-UP
- HERMÈS ENGRAVING
- CREED PERSONALIZATION
- CAROLINA HERRERA CALLIGRAPHY
- CAROLINA HERRERA TREATS
- PRADA PERSONALIZATION
- BARBOUR POP-UP
- SWAROVSKI POP-UP
- SUN OF A BEACH POP-UP
- PARTYWEAR POP-UP BY SELF-PORTRAIT
- DIOR ENGRAVING AND CALLIGRAPHY
- COS | WELCOME AT ATTICA CITY LINK
- COMME DES GARÇONS | ONLY AT ATTICA CITY LINK
- YANNIS SERGAKIS INSTALLATION AT ATTICA CITY LINK
- SKI POP-UP AT ATTICA GOLDEN HALL
-
ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
-
- XMAS AT ATTICA
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα γυναικεία παπούτσια
- Sneakers
- Μπαλαρίνες
- Γόβες
- Mules
- Loafers
- Πέδιλα
- Σανδάλια
- Αθλητικά
- Γαλότσες
- Παντόφλες
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Μπότες
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
Brands
- New BIMBA Y LOLA
- New GREATNESS ATHENS
- New BURBERRY
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΓΥΝΑΙΚΑ
-
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
-
ΡΟΥΧΑ
-
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ
- Όλα τα ανδρικά υποδήματα
- Αθλητικά
- Sneakers
- Κλασικά
- Μοκασίνια
- Σανδάλια
- Σαγιονάρες
- Μποτάκια
- Παντόφλες
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
ΑΞΕΣΟΥΑΡ
-
ΤΣΑΝΤΕΣ
-
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
-
ΑΝΔΡΑΣ
ΕΙΔΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
- Όλα τα είδη ταξιδιού
- Βαλίτσες
- Pilot Cases
- Θήκες Βαλίτσας
- Βαλίτσες Καμπίνας
- Αξεσουάρ Ταξιδίου
-
ΑΝΔΡΑΣ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- OFF SEASON OUTLET
- attica e-Gift Card
- EDITORIAL
-
Brands
-
ΑΝΔΡΑΣ
Brands
- New COMME DES GARÇONS POCKET
- New BURBERRY
- Hot BARBOUR
- ΟΛΑ ΤΑ BRANDS
-
ΑΝΔΡΑΣ
-
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
- ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΑΡΩΜΑΤΑ
-
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ
- Όλα τα προϊόντα μακιγιάζ
- Πρόσωπο
- Μάτια
- Χείλη
- Νύχια
- Πινέλα & αξεσουάρ
- Σετ μακιγιάζ & παλέτες
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΠΡΟΣΩΠΟ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΟ
- Όλα τα προϊόντα προσώπου
- Ενυδάτωση
- Αντιγήρανση
- Καθαρισμός
- Μάσκες προσώπου
- Σετ προσώπου
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΜΑΛΛΙΑ
-
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- Όλα τα προϊόντα αντηλιακής προστασίας
- Αντηλιακά
- Προϊόντα Μαυρίσματος
- Σετ Προϊόντων
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
ΣΩΜΑ
-
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
ΑΝΔΡΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
- Όλα τα προϊόντα ανδρικής περιποίησης
- Ξύρισμα
- Πρόσωπο
- Σώμα
- Μαλλιά
- Σετ περιποίησης
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
TRAVEL & MINI SIZES
-
ΥΓΕΙΑ & ΦΡΟΝΤΙΔΑ
- ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ
- ΔΩΡΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ
- EDITORIAL
-
TRENDING NOW
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
TRENDING NOW
- New MAISON CRIVELLI
- New MATIERE PREMIERE
- Hot ONLY AT ATTICA
-
ΟΜΟΡΦΙΑ
-
- ΠΑΙΔΙ
- BRANDS
- OFF SEASON OUTLET
- BEAUTY OFFERS
13 Οκτωβρίου 2020
Η Moncler Genius επεκτείνει το πρωτοριακό της πνεύμα!
Η Moncler Genius επεκτείνει το πρωτοποριακό της πνεύμα το 2020 καθώς συνεχίζει να αυξάνει την εξερεύνησή της σε νέους ορίζοντες.
Δίνοντας φωνή στην προσωπική δημιουργικότητα, ένα συμπόσιο σχεδιαστών κλήθηκε να δώσει τη μοναδική τους θέση στη Moncler, σπάζοντας τα όρια, αφού η δημιουργικότητα πήγε πέρα από τη μόδα, σε έναν κόσμο εμπειριών. Κάθε Moncler Genius κολεξιόν, έχει μία dedicated launch ημερομηνία, εξασφαλίζοντας μια διευκόλυνση της προσωπικής έκφρασης που ξεδιπλώνεται ασταμάτητα καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
SERGIO ZAMBON
Ένας αστικός ανθρωπολόγος, ο Sergio Zambon, μετατρέπει τη μελέτη των κινήσεων των νέων - τόσο πραγματικών όσο και φανταστικών - σε μια ευκαιρία για σχεδιασμό. Αυτή τη σεζόν, η ενέργεια του 2020 συγκρούεται με μια ποπ αίσθηση της δεκαετίας του '70, ενώ εμβληματικά σύμβολα όπως το preppy, το hippie και το punk εμπνέουν τη στάση και τα αντικείμενα της συλλογής: από το chino παντελόνι έως το μπουφάν, από το metropolitan μαύρο στην ιδέα της χρήσης της κουβέρτας ως κάπα.
Όλα αυτά φαίνονται μέσω του Moncler φίλτρου - νάιλον laquè, βαρύ σατέν για το outerwear και το κάτω σακάκι σε κάθε έκδοση από κοτλέ έως printed - και αναμειγνύονται σε ένα all-inclusive μείγμα που αντανακλά την πραγματικότητα του σύγχρονου πελάτη. Προκειμένου να αποκτήσει βάθος και απροσδόκητη διαφοροποίηση, η συλλογή σχεδιάζεται σε συνεργασία με ολόκληρη την πόλη του Λος Άντζελες. Μέσα από συνεισφορές από βασικούς δημιουργικούς παίκτες με έδρα το Λος Άντζελες, η Moncler παίρνει μια πινελιά από το ηλιόλουστο, χαλαρό πνεύμα της πόλης.
Το Libertine παρέχει στρας και λάμψη που χρησιμοποιείται στα πουκάμισα και τα αμάνικα μπουφάν, ενώ τα βασικά μαύρα νάιλον φαίνονται ανανεώνονται με ένα punk twist. Η χρωματική παλέτα είναι ένας συνδυασμός σμαραγδί, πράσινου και Prussian μπλε, σκουριασμένου τόνου δεκαετίας του 70 και μαύρου με φωτεινές πινελιές ροζ κόλλας αναμεμιγμένων με πορτοκαλί. Τα αξεσουάρ αναδεικνύουν τον ανθρωπολογικό συνδυασμό στιλ και δεκαετιών: Flat sneakers, μπότες, Eighties μυτερά μπότε και γούνινα παλτό.
Δίνοντας φωνή στην προσωπική δημιουργικότητα, ένα συμπόσιο σχεδιαστών κλήθηκε να δώσει τη μοναδική τους θέση στη Moncler, σπάζοντας τα όρια, αφού η δημιουργικότητα πήγε πέρα από τη μόδα, σε έναν κόσμο εμπειριών. Κάθε Moncler Genius κολεξιόν, έχει μία dedicated launch ημερομηνία, εξασφαλίζοντας μια διευκόλυνση της προσωπικής έκφρασης που ξεδιπλώνεται ασταμάτητα καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους.
SERGIO ZAMBON
Ένας αστικός ανθρωπολόγος, ο Sergio Zambon, μετατρέπει τη μελέτη των κινήσεων των νέων - τόσο πραγματικών όσο και φανταστικών - σε μια ευκαιρία για σχεδιασμό. Αυτή τη σεζόν, η ενέργεια του 2020 συγκρούεται με μια ποπ αίσθηση της δεκαετίας του '70, ενώ εμβληματικά σύμβολα όπως το preppy, το hippie και το punk εμπνέουν τη στάση και τα αντικείμενα της συλλογής: από το chino παντελόνι έως το μπουφάν, από το metropolitan μαύρο στην ιδέα της χρήσης της κουβέρτας ως κάπα.
Όλα αυτά φαίνονται μέσω του Moncler φίλτρου - νάιλον laquè, βαρύ σατέν για το outerwear και το κάτω σακάκι σε κάθε έκδοση από κοτλέ έως printed - και αναμειγνύονται σε ένα all-inclusive μείγμα που αντανακλά την πραγματικότητα του σύγχρονου πελάτη. Προκειμένου να αποκτήσει βάθος και απροσδόκητη διαφοροποίηση, η συλλογή σχεδιάζεται σε συνεργασία με ολόκληρη την πόλη του Λος Άντζελες. Μέσα από συνεισφορές από βασικούς δημιουργικούς παίκτες με έδρα το Λος Άντζελες, η Moncler παίρνει μια πινελιά από το ηλιόλουστο, χαλαρό πνεύμα της πόλης.
Το Libertine παρέχει στρας και λάμψη που χρησιμοποιείται στα πουκάμισα και τα αμάνικα μπουφάν, ενώ τα βασικά μαύρα νάιλον φαίνονται ανανεώνονται με ένα punk twist. Η χρωματική παλέτα είναι ένας συνδυασμός σμαραγδί, πράσινου και Prussian μπλε, σκουριασμένου τόνου δεκαετίας του 70 και μαύρου με φωτεινές πινελιές ροζ κόλλας αναμεμιγμένων με πορτοκαλί. Τα αξεσουάρ αναδεικνύουν τον ανθρωπολογικό συνδυασμό στιλ και δεκαετιών: Flat sneakers, μπότες, Eighties μυτερά μπότε και γούνινα παλτό.