Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε το πώς εδώ.
Μάθετε περισσότερα ΑΠΟΔΟΧΗ
Fashion Closet

DIESEL PREFALL COLLECTION 2014

Η Pre-Fall συλλογή της Diesel για το Φθινόπωρο 2014 βρίσκεται ήδη εδώ. Η συλλογή - ντεμπούτο του Nicola Formichetti για το brand συνδυάζει το εναλλακτικό πνεύμα της Diesel με ροκ attitude, εξελίσσοντας τα κλασικά κομμάτια σε μοντέρνες εκδοχές....

news
Η Pre-Fall συλλογή της Diesel για το Φθινόπωρο 2014 βρίσκεται ήδη εδώ. Η συλλογή - ντεμπούτο του Nicola Formichetti για το brand συνδυάζει το εναλλακτικό πνεύμα της Diesel με ροκ attitude, εξελίσσοντας τα κλασικά κομμάτια σε μοντέρνες εκδοχές.

"Ψάξαμε ανάμεσα σε σπουδαίες εικόνες, από διαφημίσεις μόδας μέχρι και 'υψηλή τέχνη', οι οποίες διαμορφώσανε την αντίληψή μας για το πώς βλέπουμε τα πράγματα. Θελήσαμε να συνδυάσουμε αυτά τα δύο στυλ σαν το pop Picasso-style! με τη βοήθεια των ψηφιακών μέσων. Για πολλά χρόνια παρακολουθούσα πολύ σημαντικές δουλειές καλλιτεχνών, από το Michelangelo μέχρι τον Avedon. Τώρα που ολοκληρώθηκε το Dieselreboot project, θέτουμε τα θεμέλια του νέου οράματος για τη Diesel. Και επειδή κάθε φορά που κάνουμε μια καινούρια αρχή, για να προχωρήσουμε στο μέλλον, λαμβάνουμε υπόψη μας το παρελθόν, το αποτέλεσμα μας δίνει μια αίσθηση Νέο-νεοκλασσικισμού στην καμπάνια αυτή." Nicola Formichetti, Artistic Director of Diesel.
Ο Nick Knight, ο φωτογράφος της καμπάνιας της Pre-Fall συλλογής για το Φθινόπωρο 2014, προσθέτει: "Προσπαθήσαμε να εξερευνήσουμε την Ιταλική τέχνη πίσω στους αιώνες μέχρι και την Αναγέννηση και συνδυάσαμε σημαντικές στιγμές τους με μια διαφορετική προσέγγιση του Nicola παραθέτοντας το κλασσικό με το ψηφιακό στοιχείο και είχαμε ένα πολύ 'δυνατό' αποτέλεσμα." 



Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Diesel ολοκληρώθηκε με εικόνες  εμπνευσμένες από καλλιτέχνες όπως ο Titian και Tiepolo καθώς και οι πιο σύγχρονοι Avedon και Arbus. Σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη Diesel με την πρώτη συλλογή του Formichetti για το brand, η συγκεκριμένη καμπάνια αποτελεί ένα κράμα του κλασσικού, του ψηφιακού και του ρεαλιστικού στοιχείου.
Με εναρκτήριο λάκτισμα το Diesel fashion show και το event που έγινε στις 3 Απριλίου στη Βενετία και ακολουθώντας το project Dieselreboot, η πρώτη συλλογή του Nicola καθώς και η νέα καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014, συνδυάζουν το παρελθόν με την καινοτόμα πορεία του brand στο μέλλον.


INFO: Η νέα συλλογή Pre-Fall της Diesel πωλείται ήδη σε όλα τα attica.





SHARE THIS