Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε το πώς εδώ.
Μάθετε περισσότερα ΑΠΟΔΟΧΗ
Trend Report

THE SNOWPIERCER

Με το καλλιτεχνικό πηδάλιο στα ικανά χέρια του Remo Ruffini, ο ιστορικός οίκος Moncler κατάφερε να κατακτήσει νέες fashion κορυφές....

news
Με το καλλιτεχνικό πηδάλιο στα ικανά χέρια του Remo Ruffini, ο ιστορικός οίκος Moncler κατάφερε να κατακτήσει νέες fashion κορυφές.
"Μια εταιρεία μπορεί να είναι φανταστική και ξαφνικά μετά... τίποτα" λέει ο πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της Moncler από το 2003, Remo Ruffini, δηλώνοντας καχύποπτος με τα «πυροτεχνήματα» στον κόσμο της μόδας. Για εκείνον, η πραγματική πολυτέλεια ενός fashion brand δεν είναι άλλη από την ανθεκτικότητά του στη φθορά του χρόνου.

Την εποχή που ο νεαρός Ruffini, ετών 14, έπαιρνε το πρώτο του Moncler, η γοητεία του brand ξεθώριαζε μπροστά στις συλλογές νέων εταιρειών και ίσως να μην αναδυόταν ξανά στη fashion επιφάνεια αν δεν αναλάμβανε τα ηνία ένας ικανός, δημιουργικός άνθρωπος. Ένας απόφοιτος μάρκετινγκ μόδας, ας πούμε, με εμπειρία στο χώρο του δημιουργικού design, με θητεία δίπλα στον πολυμήχανο πατέρα του Gianfranco, αλλά κι ένας δημιουργός δύο πανέξυπνα λανσαρισμένων σειρών, της New England Company και της Ingrose. Η ώρα του δυναμικού restart για τη Moncler ήρθε 11 χρόνια πριν, όταν ο Ruffini, με ευφυΐα κι επιμονή, έκανε το λογότυπο του οίκου αναγνωρίσιμο στα πιο high class σκι θέρετρα και μετέτρεψε τo διαχρονικής αξίας jacket σε ένα εμβληματικό κομψό κομμάτι, που κάνει πλέον την εμφάνισή του μέχρι και στις πρεμιέρες της Σκάλας του Μιλάνου.
SHARE THIS