29 Νοεμβρίου 2016
La Femme Prada: Το νέο άρωμα που συνδυάζει παράδοση και εξωτισμό
Καθένα από τα δύο έχει σκοπό να περιγράψει και να προσδιορίσει την κομψότητα και στους δύο κόσμους του οίκου Prada – γυναικείο και ανδρικό – δίνοντας παράλληλα έμφαση σε έναν αισθησιακό διάλογο και στην επικοινωνία μεταξύ τους....
Τα αρώματα La Femme Prada και L'Homme Prada αποτελούν την πεμπτουσία των αρωμάτων του οίκου Prada. Καθένα από τα δύο έχει σκοπό να περιγράψει και να προσδιορίσει την κομψότητα και στους δύο κόσμους του οίκου Prada – γυναικείο και ανδρικό – δίνοντας παράλληλα έμφαση σε έναν αισθησιακό διάλογο και στην επικοινωνία μεταξύ τους. Η ένωση του La Femme Prada και του L'Homme Prada αντανακλά την αντιφατική αλλά και συμπληρωματική φύση των φύλων όπως την προσεγγίζει ο οίκος καθώς επίσης και τη ρευστή φύση της ταυτότητας αυτής καθ’ αυτής.
Σύμφωνα με τα λόγια της Miuccia Prada: «Ήθελα να παρουσιάσω αυτά τα αρώματα μαζί, με την ίδια φιλοσοφία, με τον ίδιο φωτογράφο, έτσι ώστε να μπορούν πραγματικά να ανταλλάξουν ρόλους μεταξύ τους. Έχουμε δύο γυναίκες και δύο άνδρες ηθοποιούς που υποδύονται τρεις ή τέσσερις ρόλους ο καθένας. Αυτή είναι η κεντρική ιδέα, ότι δεν υπάρχει ένα και μοναδικό είδωλο που αντιπροσωπεύει το όνειρο της γυναίκας ή του άνδρα. Ισχύει βασικά το αντίθετο, ότι δηλαδή αυτοί οι άνθρωποι αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα, τη διαφορετικότητα και ούτω καθεξής.»
Το La Femme Prada έχει σχεδιαστεί ώστε να ταξιδέψει τη γυναίκα που το φοράει σε ένα ταξίδι αισθήσεων μέσω του χώρου, της ανάμνησης και του χρόνου. Χρησιμοποιώντας συστατικά υψηλής ποιότητας προκειμένου να κάνει μια ξεκάθαρη δήλωση, αυτό το μεθυστικό άρωμα συνδυάζει παράδοση και εξωτισμό για να κάνει μια σαφή δήλωση: το La Femme Prada έχει φτάσει.
«Το όνομα του νέου αρώματος είναι La Femme Prada, αλλά ποια είναι πραγματικά η γυναίκα Prada; Δεν είναι μία αλλά πολλές.»
- Miuccia Prada
Το ερώτημα της ταυτότητας έγκειται στην καρδιά του La Femme Prada. Ποιά είναι η γυναίκα Prada; Δεν υπάρχει μία απλή απάντηση για τη Miuccia Prada. Κάπως αντιφατικά, η γυναίκα Prada ασκεί τη γοητεία της μέσω μίας ρευστής ταυτότητας και η διαφορετικότητα της εκφράζεται μέσα από την ιδέα του νέου αρώματος La Femme Prada.
Αποφεύγοντας το κλισέ μίας και μόνο προσωπικότητας-σύμβολο ως μοναδικού εκπροσώπου ενός κόσμου αρωμάτων, ο οίκος Prada εστιάζει σε μια πολλαπλότητα ταυτοτήτων για να γιορτάσει την ατομικότητα και τη διαφορετικότητα των γυναικών που θα επιλέξουν να φορέσουν το La Femme Prada. Την ίδια στιγμή, υπάρχει η αναγνώριση της δύναμης του χαρακτήρα και της αυτοπεποίθησης όλων των γυναικών «Prada».
«Επιθυμούσαμε να εξετάσουμε τις διαφορετικές πτυχές μιας προσωπικότητας, αλλά πάντα εντός του πλαισίου ενός πορτρέτου. Θέλαμε να πούμε: «Είσαι αυτός που είσαι και αυτό που θέλεις να γίνεις».
- Miuccia Prada
Η Miuccia Prada θέλει να αναδείξει τη γοητεία της γυναίκας Prada μέσα από τη διαφορετικότητα που διέπει τις φωτογραφήσεις και τα βίντεο της καμπάνιας για το La Femme Prada και το L'Homme Prada.
Χρησιμοποιώντας τα ταλέντα μιας νέας γενιάς ηθοποιών - ανδρών και γυναικών - που υποδύονται μια πληθώρα αινιγματικών ρόλων, μία νέα αφήγηση ξετυλίγεται στον κόσμο των αρωμάτων. Στον κόσμο αυτό, ο Dane DeHaan, ο Ansel Elgort, η Mia Goth και η Mia Wasikowska αποκαλύπτονται ως το πρώτο καστ που ενσαρκώνει τον κόσμο της κομψότητας του οίκου Prada στις πολλαπλές μορφές που παίρνει για το La Femme Prada και το L'Homme Prada. Στα επόμενα χρόνια, οι ηθοποιοί θα πλαισιωθούν από ένα νέο καστ για να αντιπροσωπεύσουν τους διακριτούς κόσμους των αρωμάτων και να συνεχίσουν ένα δημιουργικό διάλογο που θα βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη.
Ένας μακροχρόνιος συνεργάτης του οίκου Prada, ο φωτογράφος Steven Meisel χρησιμοποιεί το αριστοτεχνικό του μάτι για να επιτύχει την προσωποποίηση των διάφορων χαρακτήρων των νέων αρωμάτων Prada μέσω της απεικόνισης. Ένα οικείο ύφος, απελευθερωμένο από ξένα στοιχεία, χρησιμοποιείται για να φτάσουμε στην καρδιά του θέματος. Μια προσέγγιση που μοιάζει σαν ζωγραφική σε καμβά, κάνοντας χρήση της φωτοσκίασης μέσω της έντονης αντίθεσης του φωτισμού, απηχεί την κλασική απεικόνιση του παρελθόντος αξιοποιώντας τα τεχνικά μέσα του παρόντος σε ακίνητες εικόνες. Εν αντιθέσει με τις κινούμενες εικόνες, αυτό το οπτικό στυλ εφαρμόζεται μαζί με μια υπαινικτική και αινιγματική αφήγηση, όπου η έμφαση παραμένει αποκλειστικά στο χαρακτήρα. Με τη σειρά τους, οι εμφανίσεις αποτελούν κλασικές αξίες του οίκου Prada που είναι διαχρονικές πλην όμως σύγχρονες. Αυτό αποτελεί μια ένδειξη του πόσο αναγνωρίσιμη είναι η ταυτότητα του οίκου Prada και πόσο μακριά έχει ταξιδέψει.
INFO: Τα αρώματα PRADA θα τα βρείτε σε όλα τα attica & στο atticabeauty.gr.