20 Μαρτίου 2018
Tα δύο νέα αρώματα της Diptique ήρθαν για να μείνουν!
Γιορτάζοντας τα 50 χρόνια από τη δημιουργία του πρώτου eau de parfum, η diptyque σας καλεί να ανακαλύψετε το Tempo και Fleur de Peau σε ένα αρωματικό ταξίδι στο χρόνο.
Η diptyque γιορτάζει τα 50 χρόνια με δύο νέες αρωματικές δημιουργίες, επιστρέφοντας σε μια καινοτόμο και φιλελεύθερη εποχή. Ο Christiane Gautrot, interior designer, ο Desmond Knox – Leet ζωγράφος και η Yves Coueslant theatre administrator και set designer οι τρεις φίλοι που οδηγούμενοι από το κοινό τους δημιουργικό πάθος. Με το μοναδικό τους γούστο και την εξαιρετική τους έμπνευση μεταμόρφωσαν το κατάστημα τους στο οποίο σχεδίαζαν υφάσματα και ταπετσαρίες σε έναν κόσμο μοναδικό. Το 1963 ξεκίνησαν το ταξίδι τους για την εξερεύνηση των αρωμάτων, πρώτα με τα αρωματικά κεριά και μετά με το πρώτο τους άρωμα L’ Eau, το 1968. Σήμερα, η αρωματική τους οικογένεια αποκτά δύο νέα μέλη.
To Tempo
Η diptyque επαναφέρει στο προσκήνιο το πατσουλί, εξευγενίζοντάς το για να καλύψει την έντονη ομορφιά του. Συνδυάζονται τρεις διαφορετικές εκχυλίσεις, η κάθε μια τους από μια βιώσιμη εφοδιαστική αλυσίδα που διαχειρίζεται η Givaudan στο νησί Sulawesi της Ινδονησίας. Οι πινελιές πάνω στο signature μπουκάλι των diptyque αρωμάτων δεν θα μπορούσαν παρά να είναι εξίσου εξωτικές. Η θέαση ενός σαμάνου (στην Ινδία αναφέρεται ως γκουρού) που επικοινωνεί τελετουργικά με το δάσος, εκεί που γεννιέται το πατσουλί, εκεί που τα ζώα και τα πνεύματα ζουν ελεύθερα. Στο πίσω μέρος, εκτινάσσονται στρόβιλοι από ένα ηφαίστειο φωτίζοντας το νυχτερινό ουρανό. Ένα μαγικό, ισχυρό και συνάμα ευεργετικό βουνό που οι στάχτες του τρέφουν την πλούσια βλάστηση του νησιού. Στην Ινδονησία, που βρίσκεται το Δαχτυλίδι της Φωτιάς του Ειρηνικού Ωκεανού, αυτός ο θαυμάσιος θάμνος ευδοκιμεί στις θειώδεις πλαγιές του, τρεις φορές το χρόνο.
Το Fleur de Peau
Η μυρωδιά του δέρματος, δηλαδή η μυρωδιά του musk, πρωταγωνιστεί. Τα 60s, οπότε και ξεκινά η ιστορία της diptyque, ήταν εκτός των άλλων μια εποχή μεγάλης ενσυναίσθησης προς τις ινδουιστικές τελετουργίες και ένα κύμα πνευματικότητας απλώθηκε σε όλο τον κόσμο. Γιόγκα, υπερβατικός διαλογισμός, χορτοφαγία. Για αυτό το άρωμα, ο εικονογράφος άντλησε έμπνευση από τον κόσμο της ψυχεδέλειας, ριζωμένης στον αρχαίο ελληνικό μύθο σύμφωνα με τον οποίο μια πριγκίπισσα απαράμιλλης ομορφιάς ερωτεύεται τρελά τον γιο της Αφροδίτης. Τη νύχτα βγαίνει κρυφά για να τη συναντήσει, ενώ αυτή στα όνειρά της τυλίγεται γύρω του. Στο πίσω μέρος, αμέτρητες παραισθήσεις, συμφορές και θαύματα αργότερα, δύο εραστές, ήδη γονείς μιας κόρης που τη λένε «Ηδονή». Ο γάμος του Έρωτα και της Ψυχής.
Όπως ακριβώς και η πρώτη εικονογράφηση που σχεδίασε ο Ντέσμοντ Νοξ-Λι για το μπουκάλι για το μπουκάλι του L’Eau, 50 χρόνια πριν, αυτές που δημιουργήθηκαν για το Tempo και το Fleur de Peau σχεδιάστηκαν με Ινδική μελάνη. Τα εικαστικά αφηγούνται την ιστορία κάθε αρώματος, πίσω και μπρος, ενώ γύρω από τις εμβληματικές οβάλ ετικέτες, το σήμα κατατεθέν, η απαράλλαχτη διεύθυνση: diptyque, 34 Boulevard Saint-Germain, Paris 5e.