ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ AEGEAN Miles+Bonus



Ως συνεργάτες του προγράμματος Miles + Bonus, τα πολυκαταστήματα attica σας προσφέρουν τη μοναδική ευκαιρία, να απολαύσετε σημαντικές εκπτώσειςσυγκεντρώνοντας και εξαργυρώνοντας μίλια, πραγματοποιώντας τις αγορές σας σε όλα τα πολυκαταστήματα μας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και επιλέγοντας τα αγαπημένα σας προϊόντα  μέσα από μία μεγάλη ποικιλία designer brands και μαρκών καλλυντικών. 

Για κάθε αγορά από τα πολυκαταστήματα attica, συγκεντρώνετε μίλια ανάλογα με τη Miles+Bonus βαθμίδα σας (Blue μέλος : 2 μίλια για κάθε ευρώ που ξοδεύετε, Silver μέλος: 3 μίλια για κάθε ευρώ που ξοδεύετε ή Gold μέλος : 4 μίλια για κάθε ευρώ που ξοδεύετε)  και εξαργυρώνετε μίλια για κάθε αγορά σας, με αναλογία 300 μίλια εξαργύρωσης για κάθε 1 ευρώ αγορών, με ελάχιστο αριθμό μιλιών που μπορούν να εξαργυρωθούν τα 4.500 ανά συναλλαγή.

Μάθετε περισσότερα σε ένα από τα ταμεία των πολυκαταστημάτων μας.









Όροι και Προϋποθέσεις

Τα μέλη του Προγράμματος μπορούν να συγκεντρώνουν μίλια από τις αγορές τους στα Πολυκαταστήματα “attica”, επιδεικνύοντας την προσωπική φυσική ή ψηφιακή κάρτα Miles+Bonus. Διευκρινίζεται ότι η αγορά του προϊόντος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και το προϊόν να έχει παραδοθεί επιτυχώς, ώστε να πιστωθούν τα αναλογούντα μίλια στο Λογαριασμό του Μέλους. Επιπλέον, τα μέλη του προγράμματος μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα Μίλια Εξαργύρωσης που έχουν συγκεντρώσει στον Miles+Bonus λογαριασμό τους για να αποκτήσουν είδη από τα Πολυκαταστήματα “attica”.

Συμβεβλημένα στο Πρόγραμμα Miles+Bonus Πολυκαταστήματα “attica”:

Πολυκατάστημα “attica” Εμπορικό Κέντρο “City Link”, Αθήνα
Πολυκατάστημα “attica” Εμπορικό Κέντρο “Golden Hall”, Μαρούσι, Αθήνα
Πολυκατάστημα “attica” Εμπορικό κέντρο “The Mall Athens”, Μαρούσι, Αθήνα
Πολυκατάστημα “attica” Εμπορικό Κέντρο “Mediterranean Cosmoς”, Πυλαία Θεσσαλονίκης
Πολυκατάστημα “attica”, Τσιμισκή 48-50, Θεσσαλονίκη

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΙΛΙΩΝ ΑΠΟ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ “ATTICA”:

Τα μίλια που αντιστοιχούν σε κάθε Μέλος είναι: (α) για τους κατόχους των Blue καρτών 2 πρόσθετα μίλια για κάθε 1 ευρώ αγοράς. Για παράδειγμα, σε αγοράς 20 ευρώ αντιστοιχούν 40 μίλια. (β) για τους κατόχους των Silver Καρτών, 3 πρόσθετα μίλια για κάθε 1 ευρώ αγοράς. Για παράδειγμα, σε αγοράς 20 ευρώ αντιστοιχούν 60 μίλια. (γ) για τους κατόχους των Gold Καρτών, 4 πρόσθετα μίλια για κάθε 1 ευρώ αγοράς. Για παράδειγμα, σε αγοράς 20 ευρώ αντιστοιχούν 80 μίλια. Σε περίπτωση επιστροφής του αγορασθέντος προϊόντος θα εκδίδεται πιστωτικό σημείωμα αγοράς από τα attica. 
Τα Μίλια είναι Μίλια Εξαργύρωσης μόνο (Award Miles)
Η συγκέντρωση μιλίων ισχύει για αγορές στα φυσικά καταστήματα attica, και δεν ισχύει για τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Η συγκέντρωση μιλίων δεν ισχύει για αγορές tax-free προϊόντων.
Τα Μίλια καταχωρούνται στο λογαριασμό Μέλους που πραγματοποίησε την αγορά και αποδίδονται με την ολοκλήρωση της. Κάθε Μέλος δύναται να ενημερώνεται για τα Μίλια που έχει συγκεντρώσει μέσα από την Online Διαχείριση του Λογαριασμού Miles+Bonus στην ιστοσελίδα aegeanair.com ή καλώντας στο 801 11 20000 από σταθερό τηλέφωνο ή το +30 210 6261000 από κινητό ή από το εξωτερικό σε συνεχή βάση, 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Τα αναλογούντα Μίλια από αγορά προϊόντων στα Πολυκαταστήματα “attica” δύνανται να καταχωρηθούν σε ένα και μόνο λογαριασμό Miles+Bonus.
Τα Μίλια δεν έχουν εμπορική αξία και σε καμία περίπτωση δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Οποιαδήποτε εκποίηση (πώληση, ανταλλαγή κλπ.) Μιλίων ή προσφορών θεωρείται αυτοδικαίως άκυρη.
Σε περίπτωση ακύρωσης του Προγράμματος κατά τα προβλεπόμενα στους Γενικούς Όρους, όλα τα Μίλια που έχουν συγκεντρωθεί ακυρώνονται αυτόματα και δεν είναι πλέον ανταλλάξιμα με προσφορές.
Κάθε πελάτης - Μέλος του Προγράμματος πρέπει να επιδεικνύει την φυσική ή ψηφιακή Miles+Bonus κάρτα του κατά τη διαδικασία της αγοράς, τα στοιχεία της οποίας καταγράφονται στα συστήματα των Πολυκαταστημάτων “attica”, διαφορετικά δεν θα υπάρχει η δυνατότητα αυτόματης καταγραφής των Μιλίων στο Λογαριασμό του. Η απόδειξη της αγοράς, πρέπει να φυλάσσεται από το Μέλος, ωσότου τα Μίλια εμφανιστούν στο Λογαριασμό του. Η Aegean δύναται κατά τη διακριτική της ευχέρεια να προσδιορίζει κατά πόσο το προσκομισθέν από το Μέλος στοιχείο συνιστά επαρκή απόδειξη.
H Aegean δεν φέρει καμία ευθύνη όσον αφορά την ποιότητα των προϊόντων.
Από την συγκέντρωση μιλίων εξαιρούνται τυχόν εκπτώσεις που προκύπτουν από την εξαργύρωση πόντων προγραμμάτων πιστότητας (των πολυκαταστημάτων “attica” ή τρίτων εταιρειών που συνεργάζονται με τα πολυκαταστήματα), και από την εξαργύρωση πιστωτικών ή δωροκαρτών ή δωροεπιταγών που έχουν εκδώσει τα Πολυκαταστήματα “attica”.
Διευκρινίζεται ότι, αίτημα για αναδρομική καταχώρηση μιλίων δεν γίνεται αποδεκτό.  

ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΗ ΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ “ATTICA”:

Δικαίωμα εξαργύρωσης μιλίων στα πολυκαταστήματα attica έχουν τα Miles+Bonus Μέλη που έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους, και που έχουν καταχωρήσει τουλάχιστον 1 πτήση στο δίκτυο της AEGEAN, Olympic Air ή με τις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρίες του δικτύου της Star Alliance στον Miles+Bonus λογαριασμό τους, καθώς και οι κάτοχοι AEGEAN Bonus Visa ή AEGEAN Visa Cyprus με ολοκληρωμένη εγγραφή.
Τα Μέλη πρέπει να διαθέτουν επαρκή αριθμό έγκυρων Μιλίων Εξαργύρωσης στο Λογαριασμό τους, όσων απαιτούνται για την ανταλλαγή και αγορά προϊόντων από τα Πολυκαταστήματα “attica” στο σύνολο της αξίας αυτών, είτε σε μέρος της αξίας αυτών.
Η εξαργύρωση μιλίων ισχύει για αγορές στα φυσικά καταστήματα attica, και δεν ισχύει για τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Η εξαργύρωση μιλίων δεν ισχύει για αγορές tax-free προϊόντων.
Η αγορά προϊόντων μέσω εξαργύρωσης μιλίων γίνεται βάσει αναλογίας 1 Ευρώ = 300 Μίλια Εξαργύρωσης.
Ο ελάχιστος αριθμός μιλιών προς εξαργύρωση ορίζεται σε 4,500 μίλια (15 ευρώ) ανά συναλλαγή.
Η έκπτωση που δύναται να λάβει το μέλος μέσω εξαργύρωσης μιλίων, δεν μπορεί να υπερβαίνει το πενήντα τοις εκατό (50%) της μικτής αξίας της αγοράς που πραγματοποιεί το μέλος στα Πολυκαταστήματα attica.
Με την πραγματοποίηση της αγοράς μέσω εξαργύρωσης μιλίων γίνεται αυτόματη αφαίρεση των αντίστοιχων Μιλίων Εξαργύρωσης από το Λογαριασμό του Μέλους.
Όταν η αγορά προϊόντος έχει πραγματοποιηθεί μέσω της διαδικασίας εξαργύρωσης μιλίων, δεν επιτρέπεται η επιστροφή των Μιλίων Εξαργύρωσης που είχαν χρησιμοποιηθεί κατά την αγορά, αλλά θα εκδίδεται πιστωτικό σημείωμα αγοράς από τα attica.

Το πρόγραμμα δεν ισχύει για τηλεφωνικές (απομακρυσμένες) πωλήσεις και πωλήσεις tax free.