Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία σας. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε το πώς εδώ.
Μάθετε περισσότερα ΑΠΟΔΟΧΗ
WHAT'S ON

TO CITY LINK KAI TO ATTICA ΦΩΤΑΓΩΓOYNTAI ΡΟΖ

Για τρίτη συνεχή χρονιά το City Link, το ομορφότερο κέντρο, στο κέντρο της Αθήνας, μετατράπηκε σε σύμβολο ελπίδας χθες, Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014....

news news
Για τρίτη συνεχή χρονιά το City Link, το ομορφότερο κέντρο, στο κέντρο της Αθήνας, μετατράπηκε σε σύμβολο ελπίδας χθες, Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014.

Με την υποστήριξη του πολυκαταστήματος attica, η εντυπωσιακή εκδήλωση φωταγώγησης πραγματοποιήθηκε μέσα στην ατμοσφαιρική Στοά Σπυρομήλιου που «μεταμορφώθηκε» για να φιλοξενήσει φιλανθρωπικό δείπνο με στόχο την έμπρακτη στήριξη σε ανασφάλιστες και οικονομικά αδύναμες γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο του μαστού και αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στο κόστος της θεραπείας τους.

Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν πλήθος φίλων και συνεργατών του City Link, του attica και της Estee Lauder για να υποστηρίξουν την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ίαση-Στήριξη «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.» αλλά και για να θαυμάσουν την εντυπωσιακή φωταγώγηση του κτηρίου και της Στοάς Σπυρομήλιου.

Η βραδιά ξεκίνησε με το καλωσόρισμα της κυρίας Εύης Κλαουδάτου, Διευθύντριας Ανάπτυξης της PICAR και Διευθύντριας Marketing του attica που υποδέχτηκε τους καλεσμένους μεταφέροντας το μήνυμα «ότι ενώνουμε τις δυνάμεις μας με στόχο να μεταφέρουμε τη ζωτική σημασία που έχει η έγκαιρη διάγνωση αλλά και να βοηθήσουμε έμπρακτα γυναίκες που το έχουν πραγματικά ανάγκη» 

Ο κος Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης χειρουργός μαστού, Πρόεδρος και Ιδρυτής της «Ε.Μ.Ε.Ι.Σ», ευχαρίστησε από καρδίας όλες τις κυρίες που συμμετείχαν στην βραδιά, ενώ η στιγμή της φωταγώγησης ανακοινώθηκε από την Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder, κυρία Ελένη Μενεγάκη.

Η φωταγώγηση  κορυφώθηκε υπό την συνοδεία έγχορδης μουσικής από το εντυπωσιακό γυναικείο συγκρότημα «Fortissimo» και από τη μοναδική φωνή της υψίφωνου Κάτιας Πάσχου.

Στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies κάθε Οκτώβριο πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών  Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη.

Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί επάνω από 200 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.

SHARE THIS