WHAT'S ON

H DIESEL μαζί με τους Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Tommy Dorfman και άλλους παρουσιάζουν το HAɄTE COUTURE

Οι celebrities διάλεξαν τα χειρότερα σχόλια που έχουν δεχθεί και η Diesel σχεδίασε αποκλειστικά για κάθε έναν απο αυτούς τα Haute Couture κομμάτια.

news

Οι περισσότεροι απο εμάς κάποια στιγμή στη ζωή μας έχουμε υπάρξει θύματα αρνητικών σχολίων και κριτικής στα social media. Και όταν δεχόμαστε αυτό το αναίτιο μίσος, οι περισσότεροι από εμάς το κρύβουμε.

Η αλήθεια όμως είναι, ότι όσο περισσότερο μοιράζεσαι το μίσος που λαμβάνεις και όσο το αντιμετωπίζεις με ειρωνεία και απαξίωση, τόσο λιγότερη δύναμη έχει και τόσο λιγότερο κακό σου κάνει. Γι’ αυτό η Diesel λάνσαρε το Haute Couture. Μία μοναδική συλλογή που σχεδιάστηκε για να κάνει ακριβώς αυτό: Να αποδυναμώσει το μίσος που δεχόμαστε όλοι μας. 

news

Και ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό είναι να μοιραστούμε όλοι τις εμπειρίες μας! Η Diesel λοιπόν συγκέντρωσε κάποια από τα hate comments που έχει δεχτεί ως Brand όπως το “Diesel is Dead” και “Diesel is not cool anymore”  και με υπερηφάνια τα "μεταμόρφωσε" σε μοναδικά κομμάτια μόδας.

Και καθώς κανείς δε δέχεται περισσότερο μίσος από τους celebrities που ακολουθούμε στα social media, η Diesel ένωσε όλες αυτές τις διεθνείς προσωπικότητες σε ένα γκρουπ το οποίο συμπεριλαμβάνει τους Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In and Jonathan Bellini για να βοηθήσουν να διαδοθεί ένα σημαντικό  μήνυμα! "The more hate you wear the less you care."

news

Οι άνθρωποι αυτοί διάλεξαν τα χειρότερα σχόλια που έχουν δεχτεί ποτέ και το διάσημο ιταλικό brand δημιούργησε αποκλειστικά για τον καθένα απο αυτούς τα Haute Couture κομμάτια.

Τη Nicki Minaj την έχουν αποκαλέσει  “The Bad Guy.” Ο Gucci Mane δέχτηκε το σχόλιο “Fuck You, Imposter.”  Η Bella Thorne was ονομάστηκε  “Slut.” και ο  Tommy Dorfman αποκαλέστηκε “Faggot.” Όλα αυτά τα σχόλια αποτελούν τώρα μία limited edition συλλογή που θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Σεπτεμβρίου στο diesel.com

Η Diesel μάλιστα θα ανεβάσει στα social media μία σειρά από βίντεο για το κάθε μέλος του cast. Στα video οι πρωταγωνιστές χορεύουνε και με ειρωνικό τρόπο  ‘’γλεντάνε’’ το μίσος που έχουν δεχτεί μεταφέροντας έτσι το μήνυμα της καμπάνιας και εμπνέεοντας το κοινό να δημιουργήσει το δικό του μοναδικό Haute Couture κομμάτι.

Από τις 6 Οκτωβρίου μάλιστα στα Diesel Stores στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη οι πελάτες του brand θα μπορούν να δημιουργούν το δικό τους μοναδικό κομμάτι και να "φορούν" το χειρότερο σχόλιο που έχουν δεχτεί ποτέ. Μέρος των εσόδων των πωλήσεων αυτών των κομματιών θα διατεθεί από τη Diesel για την υποστήριξη των anti-bullying και cyberbullying προγραμμάτων διαφόρων χωρών μέσω του του OTB foundation.

Info: Βρείτε τη συλλογή στα πολυκαταστήματα attica.
SHARE THIS